Sunday, July 10, 2011

Kedai Jual Air Orang!!

Posted by FadhDeela at 12:06 AM
Reactions: 
Teruja x korag tgk tajuk entry aku nie??? hahahahhaha aku g mkn kat kedai ari tu terkejut aku tgk menu kedai makan tu...hahahahaha korang ak order air ape?? Carrat ataupun air Orang?!!! hahahahahahahaha check dulu ejaan nyer cik akak oii sebelum publishkann wat jadi bahan gelak jer

9 comments:

Zyash said...

Apekah rase air orang tu yer...

Miscellaneous Smiles said...

hahaaa..sdap dak?

CIKPUAN said...

air orang ni ada banyak jenis tau. kekekeke air kencing, air mata, air hidung beringus, air mazi, air mani, kekekekekeke

tapi rasanya tak de org tegus dia kot tu..sbb tu dah berkarat dah menu dia hik3

sabree hussin said...

kenapa macam kedai makan cina je

fadhdeela said...

Zyash: hahahaha xpernah rasa lak :P

fadhdeela said...

Miscellaneous Smiles: xrasa ler pulak air tu ihihi :P

merah_s said...

Tak de org nk tegur, tu tandanya masyarakat kita tak perihatin bab tata bahasa la nii.. Huhuu.. Bahasa melambangkan bangsa..

fadhdeela said...

CIKPUAN: hahahahahahahaha tu la pasal.. :P

fadhdeela said...

sabree hussin: xde la kedai melayu!

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review