Sunday, July 24, 2011

Fidah di permainkan...

Posted by FadhDeela at 4:10 PM
Reactions: 
entry nie sbnrnyer dah lama tapi aku asyik dapat error jer masa nak upload video so alhamdulillah malam nie baru berhasil..!! aku ada tgk bang bang boom ari tu so ada 1 time nie dia kenakan si fida..xkenal ke fida mana???fida yg berlakon dlm drama Cinta Sejadah tu..fidah nie budak kolej aku dulu...huhu mmg dari kolej lg dia aktif bernyanyi smua..! sedap sore dia mcm CT..eh aku bkn nak cite pasal dia..aku nak cite pasal dia kena bang bang boommm..kesian aku tgk dia..!! kalo aku jadi dia pun aku rasa nak sepakk jer lelaki tu..!! korang tgk laaaa

video

korang kenal mamat dalam nie???tu la wartawan melodi..muka dah cuaaakkk!! boleh lak bab2 meminang nie diwat main2!! tp jgn mrh sgtt tgk video yg seterusssnyaaa!!!

video

hahahahahahahahahaha padan muka dia!!!! dia nak bang bang boom kan si fida kann????!!! hahahahaha ko blk kenaaa...hammmbiikkk ko!!!

0 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review