Friday, July 15, 2011

Cerita Seks Buat Traffic Naik Tinggi?

Posted by FadhDeela at 12:05 AM
Reactions: 
Sebelum tidoo aku saje jer nak kongsi ngan ko pasal entry aku mengenai Siti Saleha seksii..pas aku wat entry pasal seksi nie melambung aku punye traffic!! hahahahahahahahaa tgk jer la innit aku tu..bgs tol rakyat jelata semua..tiap malam wat carian mengenai seks or seksi..waduh2 nape leh jadi mcm tu!! kalo korang xcaya korang try wat 1 entry tp tajuk dia bubuh perkataan seks or seksi..sure punye la esoknyer korang dpt traffic yg melambung tinggi hikhikhikhik..xde aku saje jer nak kongsi pendapat ngan korang smua..anyway thanks la sbb bg traffic aku meningkat TQ!! ok la mahu tidooo!! Nite Salam....!!

5 comments:

Cik Ila said...

Haha.Adat la tu..org kita mmg suke cerita2 pns cmtu..hehe

Adam Idris said...

lepas ni mesti ramai yang buat cmtu, haha

fairus said...

BIASALAH TU...

fadhdeela said...

Adam Idris: mungkin kot..ramai dah tgk mcm nie :D

fadhdeela said...

fairus: huhu :D

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review