Sunday, June 19, 2011

Sumbat Lembu dalam Kereta??

Posted by FadhDeela at 10:22 PM
Reactions: 
Linkdiaorg nie xde keje lain ke???lembu pun nak curi..curi tu 1 hal la tp yg korang g sumbat lembu tu dlm kete nape??alahaiiii cian ler kat lembu tu! sedih aku tgk lembu tu tersepit dlm kete..!! mcm2 la org skrg nie..pelik2 jer keje diaorg nie..cute lak tgk lembu tu duk dlm kete..hihi

ALOR GAJAH: Taktik tiga lelaki menyamar sebagai anggota polis yang melakukan rondaan cegah jenayah sebelum mencuri seekor lembu jantan di Simpang Guthre, Tebong, dekat sini, kecundang apabila seorang daripada mereka ditahan polis, awal pagi kelmarin.

Dalam kejadian jam 3.45 pagi, tiga lelaki berusia 40-an itu memberhentikan kereta Proton Perdana V6 dinaiki mereka selepas menyumpit lima ekor lembu di dalam pagar rumah penduduk dikenali sebagai P Bakachander, 47.

seterusnya baca kat sini la...hihi

4 comments:

Mr.NS said...

diorng pon lembu..so lembu bw lembu jd xsalah la kn..ekke

aQi + GenGkey said...

pergh...
pergh...
pergh...
speechless..
hehe..:D

fadhdeela said...

Mr.NS: hihi tu la pasal..sama2 lembu :P

fadhdeela said...

aQi + GenGkey: cutekan lembu tu :P

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review