Monday, June 20, 2011

Malunya Silap Wish Besdaaayy!!

Posted by FadhDeela at 12:19 AM
Reactions: 
macam tu la muka aku skrg!!! malunyerr xingt temannn silap wish besdayyy..mcm mana nie besday encet lebah sndiri pun boleh silap..!! ptt la ecet lebah wat xtau jer bile aku ckp nak wat suprise..hahahahahahha bikin malu jer la!! hahahahahhahahahah xnak ckp byk la sbb aku skrg ngah malu tahap dewa..! nie semua silap tarikh kat laptop nie..ari tu tukar tarikh lupa nak setting blkk!! ampeh tol la..2hari terlebihh spttnyer besday encet lebah 22hb june tp aku g wish mlm niee...huh!! tu la hidup asyik menghadap laptop jerr!! dahh la dah tidooo!!!! aku sudahhh malu!!!!!!!!!!!!

6 comments:

rrbabykids said...

hehehe...tuela kn sndr dh terkena...xpe2 wat slambe jer..:)

Princess Aina said...

encet lebah? bos kah?

fairus said...

CAMNELAH LEH SILAP.. :)

fadhdeela said...

rrbabykids: wat slambe tp encet lebah tu mengelabah duk gelak2!! hihi malunyer :P

fadhdeela said...

Princess Aina: encet lebah = encet bf hihi :P

fadhdeela said...

fairus: tarikh kat laptop nie la..ishh buat malu jer!! tarikh kat laptop teradvance 2 hari

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review