Monday, June 6, 2011

Gambit Samakan Blogger Dengan Anjing Kerana Isu Video Ghairah?

Posted by FadhDeela at 12:07 AM
Reactions: 
si gambit nie ckp sape mcm anjing?? la nape dia nak kaitan anjing lak??ciann anjing tu xpasal2 nama dia di buruk2kan kat twitter!! hahahahahaha korang msti pelikkan nape aku ckp pasal Gambit..pasal anjing..pasal twitter! si gambit nie sound sape tah dlm twitter sampai samakan org tu ngan anjing..alamakk artis sorg nie!!! nape leh jadi mcm nie..dia marah sbb pasal video dia di kutuk hebat ke???? dah ko wat video mcm nak terkuar segala2nyer harus lah kena kutuk kawannn..kalo koraang xcaya ce try baca kat Beautifulnara nie!!! sakit lak hati aku! cara dia bertwitt tu mcm nak samakan blogger ngan anjing!!! OMG!!!
korang baca and korang komen la!! patut ke sorg public figure berkata sedemikan??? sungguh memalu kan!!!

2 comments:

Adzrien Shoppe said...

esok lusa dia pulak yg menyalak

fadhdeela said...

Adzrien Shoppe: tah ape2 tah dia nie..!!cepat melatahh :)

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review