Monday, June 27, 2011

Asam Pedas Power Di Melaka

Posted by FadhDeela at 3:53 PM
Reactions: 
Wiken ari tu aku ngan geng2 teknik aku blk mlk sbb ada Wedding Best Friend kami..biasa la kalo kenduri kat mlk 3 hari 2 malam hihi..ari jumaat lg aku dah sampai mlk..jumaat nikah, jumaat mlm lak ada malam berinai, sabtu bersandingg pulak..!! sape nak kawen ngan aku kena ready fizikal dan mental la sbb aku org MELAKA!! hahahahahaha

aku xnak cite pasal kawen kawan aku tp aku nak cite pasal Asam Pedas Power kat Melaka nie!! terbaikkkkk la beb!! dah la ikan dia freshhh..kita pilih ikan pastu bgtau nak masak ape...terbaikkkk weeii!!! aku nie harap jer org melaka tp ari tu la 1st time aku mkn kat sana..yela kalo blk mlk sure la aku mkn kat umah mkn masakan makk xkan nak mkn kat luar...so ari tu mak aku xde kat umah so terpaksa la mkn kat luar!! dpt jugak aku rasa mkn Asam Pedas Power!!kat atas tu map nak g Asam Pedas Power melaka..kalo nak lebih lanjut leh try usha blog Asam Pedas Power Melaka!!!!

menyelerakan x???!!! hahahahahaha meh ramai2 kita serbu melaka! :)

8 comments:

fairus said...

DAH BIASA MAKAN KAT SINI.. :)

fadhdeela said...

mmg la awk dah biasa mkn kat sini encet fairus oii sbb awk org mlk..hihi :P

aku-amin said...

wow...jalan-jalan cari makan punya blog ni..haha

esa said...

aritu kami cari juga kedai ni. tp xjumpe. tapi kami makan asam pedas melaka tempat lain. rasa best juga

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

perghh, bestnyaaaaa!

fadhdeela said...

aku-amin: hihi tu yg best tu :P

fadhdeela said...

esa: kena try tau :)

fadhdeela said...

FIFIEY LYCHEE MARATION: mmg bestt!!! mmg power!

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review