Monday, May 2, 2011

Video: Marshanda bernikah..! Smart gile

Posted by FadhDeela at 3:30 PM
Reactions: 
korang kenal x sape Marshanda nie??aku pn xkenal sgt minah nie tp aku pernah tgk drama dia kat astro dulu..Benci Bilang Cinta kot!! hahahahaha aku pun lupa tajuk cite tu..knp aku nak share ngan korang pasal dia punye pernikahan nie sbb aku suka giler tgk video saat2 dia nak bernikahh..smart giler la video nie..sape la yg wat video nie..hasil dia mmg superb!!! nnt teman nak kawen teman nak wat video mcm nie..hihihi smart sungguh!!

video

14 comments:

lula said...

ok sweet..nk kaweeen..haha..gatai plak lula nie.. =D

MiYOKO SuKi said...

smart2..org Indon ek..tak kenal dorang...hihi

fairus said...

tak pernah tengok. tapi anak saya yang berusia 3 tahun ni asyik sebut2 marshanda.. confius2.. barangkali dia tonton cerita ni kot kat rumah pengasuh dia..

Solihin Zubir said...

sejuta cinta marshanda.. hehhee..
chantek la dia pkai tudung...

yg plg x tahan, sempat lg main PS2.. haha.. cool!!!

Ayie said...

itu awek.. wow..!! ^^

HEROICzero said...

best kot cerita Benci Bilang Cinta.

selalu tengok dulu. HAHAHA

fadhdeela said...

lula: hahahaha sama la..bile tgk video dia nie rasa nak kawen lak :P

fadhdeela said...

MiYOKO SuKi: aah pelakon indon.. :)

fadhdeela said...

fairus: hihihi mungkin kot..pengasuh xde keje nak wat layan cite indon la hihi :P

fadhdeela said...

Solihin Zubir: pernah tgk cite dia blakon ke??best x??laki tu pelakon jugak ke??

fadhdeela said...

Ayie: mmg la awek ayie tp dah kawen la :P

fadhdeela said...

HEROICzero: cite tu kejap jer tgk..skali jer kot :P

Eri-chan said...

http://cstproduction.blogspot.com/ - maybe you can check our malaysian DSLR photog. menarik video2 diorang ni.
btw baju kawin marshanda ni cantik sungguh..

fadhdeela said...

Eri-chan: cunkan dia..smart jer video nie :P

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review