Tuesday, May 17, 2011

Shahir bercinta dengar Rozita Che Wan??

Posted by FadhDeela at 1:10 AM
Reactions: 
giler gempakkk!! pucuk muda tu...hihihihi ape sudah jadi!! betul ke shahir bercinta ngan rozita che wan?? aku baca kat beautifulnara td..terkejot beruk jugak lak den membaca komen rozita ngan shahir..!! si rozita nie beria mengiakan percintaan diaorg siap harapkan perkahwinan lagi tp si shahir nie mcm xnak mengaku jer! aaalamakkk malu nyer temann kalo jadi si rozita tu..meh baca pengakuan rozita che wan:
Bukan niat nak berselindung. Malah ada rakan media yang sudah mengetahui mengenai hubungan kami, tetapi mereka menghormati permintaan saya untuk tidak dihebahkan. Cuma saya tahu dia (Shahir) perlu menjaga hati ramai orang, termasuk peminatnya. Dia lelaki baik. Saya tertawan dengan sikap dan budi pekertinya. Saya senang bersamanya. Tambah pula kami berasal dari kampung dan mungkin itu juga antara sebab kami serasi. Cuma setakat ini, keluarga masing-masing tidak tahu dengan jelas hubungan kami. Soal merencana masa depan, sebaiknya soalan itu ditanya kepada Shahir. Saya hanya mampu berserah, pada masa sama berharap hubungan kami akan berakhir ke jenjang pelamin. Saya mengharapkan pengakhiran yang indah

komen si shahir lak:
Sampai masa yang sesuai, saya akan berterus-terang dan cakap perkara sebenar. Saya bimbang kenyataan atau komen ini akan disalah erti pihak tertentu. Pihak tertentu ini juga bukan merujuk kepada peminat. Cukup saya katakan, saya ada sebab tertentu untuk berdiam diri lagi sehingga ke saat ini. Saya yakin Cik Ta (panggilan kepada Rozita) juga memahami apa yang saya lalui. Saya tidak mahu tergesa-gesa membuat kenyataan. Biar reda kehangatan ini, saya dengan sendirinya akan bersuara. Saya yakin setiap persoalan ini pasti ada jawapannya

mcm mana lak ngan pic2 nie??Kantoiii sudaaaahhh!!!!!


korang g mana berdua nie aaahh?? hihihi Aku xnak komen ape2...korang tgk then korang komen la erkk hihihi Thanks tu Abg Nara *Beautifulnara* bg gosip best nie hihi

9 comments:

shandye. said...

makan hati!!! hahahaha....

Ardini Humaira said...

diorang berahsia sangat susah nak agak heehe

ShafiqIzwan said...

dasat dasat! hahah.

fadhdeela said...

shandye: sabo erk hihihi :P

fadhdeela said...

Ardini Humaira: xtau la sape yg betul..rozita ptt senyap jer dulu :) hihi pepandai jer teman komen :)

Syukri Mohtar said...

sesuai tak ayat ni..
CINTA ITU BUTA...
tak pon..
CINTA TAK MENGENAL USIA..
=]

akubersamaCahya said...

shahir is too young.. hehehe ^^v rozita cantek, shahir tu.. erm.. klu betul pun, doakan mereka bahgia =)

(tak minat shahir, so tak makan hati..keh3)

fadhdeela said...

Syukri Mohtar: bole la..layankan ajer!! hihi :P

fadhdeela said...

akubersamaCahya: doakan jer la yg terbaikk!! huihuhu

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review