Monday, May 23, 2011

Sinopsis & Trailer Pirates of Caribbean On Stranger Tides!!

Posted by FadhDeela at 12:21 AM
Reactions: 
setelah sekian lama aku xg tgk wayang td aku g berjimba!! pas main bowling g tgk wayanggg!! hihihi mmg terbaik la weeii..hujung2 bulan wat aktiviti mcm tu...hahaha dah la aku bulan nie gabak betul kete..tp xpe la sekali sekala bkn slalu pun aku tgk wayang..sementara xberapa bz nie baik aku gunakan sepenuhnye hihi..td ada la org tu ajak aku tgk Nur Kasih..alamak yg sori la teman kureng sikit la Nur Kasih tu..!!cite lain la kita tgkk..so ambik kptsn tgk cite Pirates of Caribbean On Stranger Tides!!
bole tahan juga cite dia..aku bg 4/5 la..paling best watak Kapten Jack Sparrow nie..lawak tol hihihi Kalo sape nak tgk dipersilakan..mmg best!!
Meh baca sinopsis cite Pirates of Caribbean On Stranger Tides!!

Captain Jack Sparrow (Johnny Depp) tak pernah mengira kalau ia bakal bertemu lagi dengan Angelica (Penelope Cruz). Sejak awal Jack memang tak pernah bisa meyakinkan dirinya sendiri tentang apa yang ia rasakan. Jack tak yakin apakah ia telah jatuh cinta pada wanita ini atau tidak. Dan sepertinya Angelica tahu persis bahwa ia bisa memanfaatkan Jack untuk mendapatkan apa yang ia inginkan.
Dengan rayuannya, Angelica berhasil meyakinkan Jack Sparrow untuk membantunya mencari legenda mata air yang konon bisa membuat orang tak bertambah tua sedikit pun. Jack yang masih ragu toh akhirnya bersedia juga berangkat bersama Angelica untuk mencari mata air ini. Celakanya, masalah Jack bukan hanya Angelica saja. Angelica adalah putri dari bajak laut Blackbeard (Ian McShane), musuh besar Jack Sparrow.
Saat perjalanan dimulai, Jack semakin tak pasti. Ia tak lagi tahu siapa yang sebenarnya lebih berbahaya, Blackbeard atau Angelica. Sayangnya perjalanan sudah dimulai dan tak mungkin Captain Jack Sparrow mundur dari perjalanan penuh risiko ini. Berhasilkah mereka menemukan mata air legendaris itu? Dan mampukah Jack Sparrow lolos dengan selamat kali ini?

video

2 comments:

sabree hussin said...

bahasanya kok indon .. konfius guwe

fadhdeela said...

sabree hussin: hahahhaha tu jer yg jumpe! :)

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review