Thursday, May 12, 2011

Seks..seks..seks!!

Posted by FadhDeela at 11:37 PM
Reactions: 
Hari2 dengar pasal seks!! rasanyer dah terlampau biasa perkataan seks dlm perbualan..cewaah bajet jer aku nie..hihi sbnrnyer aku nak kongsi ngan korang pasal chat berbau2 seks....pengalaman aku sndiri la..baru jer td berlaku..huhu setelah sekian lama aku xjoin chat room tp mlm nie saje jer la on bnda alah tu..!!lebih kurang dlm 2 3 thn jugak la aku xon benda tu..so mlm nie boring2 saje layan..aku masuk2 jer ada la yg pm aku..!! mcm biasa la mula2 tnye asl..tau x asl tu ape??ihihihihi a=age, s=sex(jantina), L=location..
mula2 tu biasa la..soalan standard..tnye dah mkn lum, duk mana, keje ape!!! *smua maklumat pasal aku main hentam jer* hihihi dah lama sikit borak tnye lak pasal personal..dah kawen blum??dah ada bf blum?? soalan2 mcm tu aku ok lg la sbb biasa la nama pun masuk chat room so mmg nak chat la..tp bile dia dah start tnye pasal bnda2 yg xsepatutnyer aku dah mula rasa lainn!!! gilos tol..seram sejuk aku jadinyer..sengal jer! siap suh aku view Webcam dia..alamakk ngeri makcik!!! aku pun ape lg sign out!! tobat weeeii xnak masuk chatroom lg dahhh!!
aduh aii awat la jadi mcm tu skali..teruknyer...!! korang tau x umur dia bape?? hahahaha 35thn then suami org...ciannyer bini dia bile laki dia tunjuk alat sulit sndiri kat tenet..! malu la pakcikk!!!
korang ada x pengalaman bnda2 mcm nie??? aku xnak la join chat2 mcm tu lg..tobattt!!

2 comments:

Fadzli Amir said...

Salam...tak penah lagi pengalaman cam tu...tak do kojo....carik doso...

zati embong said...

pernah2.masa kat u.yg bengongnya kitorg time 2 leh mcm nerd xtahu pape.

dia on wcam dia,dia suh tgk.tp hijau je.kitorg ni peliklah apesal hijau.duk fokus2 sekali hambek tnjuk bnda 2.terkejut beruk.

yg xleh blah, salah seorg roomate jat pkai telekung kot time 2,baru siap semayang.huhu

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review