Tuesday, May 17, 2011

Saida (akak CT Nurhaliza) ada BF???!!

Posted by FadhDeela at 7:57 PM
Reactions: 
biasa la bz punye pasal smpai paper pun xsempat nak baca...pg td aku baca paper ada la terjumpe pasal si Saida akak Ct Nurhaliza..tajuk utama "NurSaida didakwa ada Teman Lelaki" terkejut jugak la aku baca statement tu..bkn ke si saida nie dah kawen??anak punye la ramai??huhuhu mcm2 hal la..dah masuk dunia artis mula mcm2 kes akan berlaku.. meh baca dulu berita pasal saida nie pastu aku komen..ihihi

KUALA LUMPUR – Kakak penyanyi tersohor, Datuk Siti Nurhaliza Tarudin, Siti Nursaida didakwa mempunyai teman lelaki sehingga tergamak mengabaikan tanggungjawab sebagai isteri dan ibu. Malah, teman lelaki Siti Nursaida, Hafiz Che Mat yang juga rakan sekerja Siti Nursaida didakwa turut mengganggu proses perdamaian rumah tangga serta mendesak artis berkenaan bercerai dengan suaminya. *sengal tol!!!*

Demikian antara dakwaan yang dibuat oleh suami Siti Nursaida, Mohd. Ghazali Yahya Zikri, 40, di hadapan Hakim Syarie Mahkamah Syariah, Mohd. Suhaily Rosdi di sini semalam semasa prosiding permohonan cerai oleh bekas peserta Akademi Fantasia 6 itu.

“Saya sangat sedih dan kecewa, dulu isteri saya seorang yang lemah lembut dan bertanggungjawab tapi dia sudah berubah. Sekarang anak-anak sampai tidak pergi sekolah, bangun lewat kerana dia (Siti Nursaida) sudah tinggal di rumah lain,” kata bekas jurutera kaji bumi itu. Mohd. Ghazali dinamakan sebagai defendan oleh Siti Nursaida, 35, selaku plaintif dalam permohonan cerai secara baik yang difailkan mengikut Seksyen 47 Akta Undang-Undang Keluarga Islam 1984. Defendan hadir bersama peguam syarie, Amli Embong manakala Siti Nursaida pula ditemani kakak iparnya, Rozi Abd. Razak.

Ape la..xkesian ke kat anak2 tu..!!! geram lak aku baca pasal si saida nie..!! kenapa tergamak dia sangup wat anak2 mcm tu..cian bdk2 tu kalo xsilap aku anak2 dia smua nyer kecik2 lg..ish2!!!! aku xnak ckp lebih2 sbb aku xkawen lg..hihihi tp ape2 pun pikir la nasib n masa depan anak2 tu..kesian diaorg!! renung2kan dan selamat beramal hihihi

6 comments:

zOeY zAu YaH said...

dulu dia ni pakai tudung tau..skang x pakai dah..gila nk jd artis.kesian rmh tgga..

fadhdeela said...

zOeY zAu YaH: yeke dia pakai tudung??kesiannyer..!!sibuk nk jadi artis tp iman xkuat..bahaya! ish2

zati embong said...

kesian anak2.kecik lagi diorg.sgt menerima tempias kot kalau mak ayah bercerai.

Puan Kutu said...

adoi nak cerai pulak dah.macam2..

amiraliyana said...

knapa leh brubah camtu? ish2 macam.. siannyaa anak2 dia. mesti rndu ibu diorang..

Nor Suhaiza said...

erm..betul ke cerita ni???
hu3..kalo betul, hrap2 pmpuan cpt sedar..

happy blogging :)

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review