Tuesday, May 31, 2011

Pertunangan Elly Mazlein, Perkahwinan Ahmad Fedtri Dan Perkahwinan Salleh Yacob

Posted by FadhDeela at 5:28 PM
Reactions: 
Byk yg aku tertinggal nie..bile baca beautifulnara byk input aku dpt..hihi thanks abg nara!! suka baca blog abg nara..1st kali kita cite pasal Pertunangan Elly Mazlein..!! aku suka tgk muka si elly nie..!! mata dia cantekk..elly bertunang ngan duda anak 2..! persoalan: kenapa dia dah boleh pegang tgn?hahahaha bertunangkan?bkn bernikah kan?? hihihi kalo nak pegang tgn pun jgn tunjuk kat public..xpe la aku jalan ngan bf pun pegang tgn jugak hihihi suka hati hang la elly hahahaseterusnyer Perkahwinan Salleh Yacob dengan isteri ke 4 nyer..sape tah nama dia..!! hihihi semoga berkekalan smpai ke akhir hayat..semoga abg saleh dapat kekalkan keharmonian rumahtangga beliau..syabaass!!! beliau bercadang berbulan madu di china bersama 3org isteri nyer lagi..siap bwk anak2 lagi..cayalahh saleh yacob!! hahahaha ada byk lagi pic perkahwinan mereka dia Beautifulnara!Akhir skali Perkahwinan Ahmad Fedtri Yahya..aku suka dia nie kalo jadi pengacara!! suara jantan dia lantang sungguh hihi..isterinyer adalah seorg guru..alhamdulillah!! semoga berkekalan sehingga akhir hayatt!! aku suka tgk pic kawen dia nie..nmpk macho jer duduk masa akad nikah..smart abis la!! dulu aku ingt si Fedtri alah aaauw2 donat mcm tu..hihi sori la tersilap tafsir hihi mcm biasa pic selebihnyer leh tgk kat Beautifulnara!!

4 comments:

whitecappuccino said...

Tahniah buat mereka

efa nur said...

suka elly n fedtri yahya.. :)

fadhdeela said...

whitecappuccino: tahniah jugak :)

fadhdeela said...

efa nur: lawa kan elly tu :)

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review