Monday, May 23, 2011

Malang Tak Berbau di pagi hari..

Posted by FadhDeela at 11:06 AM
Reactions: 
masa aku g keje td jem teruk xyah cite la..mungkin sbb hujan kot pg td!! tp yg aku sakit ati abg2 moto nie nape la suka suki jer bhenti kat tepi highway tuk berteduhhhh..bahaya nyer abg2 ku syg..kalo nak berteduh berhenti la kedalam sikit jgn la berhenti tepi2 higway...tau la kete2 nie kadang2 gile jugak lalu kat laluan kecemasan..
skrg nie aku nak cite pasal ada sorg cik abg nie jatuh motor tol2 depan aku..alamakkkk ciannnyer abg!! aku benti kat shell td isi minyak..ada sorg abg nie tergelincir jatuhh smpai motor dia terserettt kechepukkkk tergolekkk....ssrrreeettt moto dia kat depan aku!!! nasib aku xangkat hos minyak tu lg kalo xmau mandi minyak abg tu...motor dia tol2 terjatuh kat depan aku..sikitt jer lg nak kena aku..aku pun tergamam terpingga2 tgk abg tu..ciann pun ada!! bajet nak tolong nak angkatkan moto dia tp mak aii berat nyer...last2 aku angkat abg tu jer la!! hihiihihi *termiang lak pg2 ni* cian kat abg tu bercalar kaki dia..!! tersipu2 abg tu tersenyummmm malu kot abg tu ngan aku hihihi kalo time hujan2 nie sape yg bwk moto tu elok2 la erk..jgn wat aksi tau..!! nnt jatuhh bahaya!! Majulah Sukan Utk Negara..*ada kena mengena ke??* hihi

0 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review