Saturday, May 21, 2011

Kemaruk Bermain!!!

Posted by FadhDeela at 11:41 PM
Reactions: 
tgk la bdk dua org nie...!! geram jer aku tgk diaorg nie..nie la anak2 buah aku..sorg anak abg aku sorg anak akak aku..diaorg nie umur xjauh beza sgt pun..diaorg nie xleh dekatt msti bercakar!! tah la jeles ke ape ke xtau nak ckp..nmpk gaya nak bermain tp ganas sgt..sorg suka sgt main tarik2 sorg tu suka sgt mengigittt..mcm2 gaya la anak2 buah aku nie!! nie nak kuar lg 2org..amboiii cepatnyer anak buah aku jadi ramai..kalo smua berkumpul jadi taska lak umh aku!! tp seronok tgk gelagat diaorg nie...!!

yg paling aku xleh blah kecik2 mcm nie dah pandai main ipad!!!! aku yg dah tua nie pun xpernah dapat ipad tp bdk2 nie dah dpt ipad..syok jer tgk diaorg mainn...main tekann jer sesuka hati dia yg penting kena ada bunyi..!! hihihi bdk2 2org nie xleh sorg pegang msti nak ditariknyer..jeles sgtt la! paling kelakar bile ayah aku berdiri pakai seluar..berlumba2 merangkak paut kaki atok dia..hahahahaha kalo sorg ayah aku dukung msti sorg lg dukk tgkkk xpuas hati..!! hahaha geramm jer aku tgk gelagat diaorg nie..Rindunyer kat anak2 buah aku!!!!

nie start nak berebut la nie!!!

4 comments:

~noor haida~ said...

dila...sape lg preggie ni?bkn dak akak br bersalin ke hr2??

fadhdeela said...

ida: kakcik aku ngan kak nabila..dah mcm taska umh aku skrg nie..pening kpala aku!!

~noor haida~ said...

wah kakcik??atlast...hehe...amboi kak nabila..dh skali dpt terus2 dpt lg plak hehe...rezki weh...makin rmai la ank buah ko ni...hrp2 pompuan lg la pasni~

fadhdeela said...

alhamdulillah lekat kali nie..ape leh wat rezeki..mmg la ramai dah mcm taska!! pening aku

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review