Friday, May 6, 2011

Celcom iPhone4 VS Digi iPhone4

Posted by FadhDeela at 12:52 AM
Reactions: 
iPhone4!!! menarikk tertarik ko mmg debomb..!! mampu ke aku nak pakai hp nie??pikir2 hp aku elok lagi xde pun cacat cela nyer tp nape aku sibuk2 nak gugels pasal iphone4 nie??huhuhu ada la opis mate aku pakai iphone4 nie..korang tau ape bnda yg wat aku teruja pasal iphone4 nie??hahahahaha GAME dia!!! game dia la yg wat aku terujaaaa..aduh aii aku nie mcm budak2 la..!!pikir punye pikir aku bkn la crazy about phone tp aku crazy about GAME!! hahahaha *kalah org lelaki la aku nie..hhihihi* so better aku g beli PSP dari aku beli iphone nie..
alang2 dah cite pasal iphone nie meh aku kongsi plan celcom iphone4 & plan digi iphone4..!! korang bezakan la plan2 celcome ngan digi..bg aku better ambik digi murah sikit..lgpun skrg aku mmg pakai line digi!bulanan aku mmg terbaik la..murahh sgttt!!! im following u..hihihi sape yg dah pakai iphone4 tu meh kasi komen sikit pasal iphone4 nie..best ke xbestt!!

VS

kalo xclear click kat image erk hihi

4 comments:

Ayie said...

beli yang pirate je sis.. Tak payah ikut pakej.. lepas tu upgrade sendiri.. serius IPhone memang bes..

fadhdeela said...

ada software ke nak d/load ape2??tu la pasal mcm menarik jer tgk iphone nie :)

radin fadli said...

saya pakai pelan maxis,tapi org cakap digi macam lg murah...been using iphone4 since disember , u should get one ..best =), best dari iphone lama, kesian dia di pinggirkan dah heheehe

fadhdeela said...

radin fadli: mmg pun digi terbaikk..kena improve network dia..!!nak ambik la iphone4!

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review