Tuesday, May 31, 2011

Betul ke Cara Pemprosesan Tauhu Mcm nie??

Posted by FadhDeela at 6:57 PM
Reactions: 
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!! Geli nyer aku tgkkkkk...baru mbr aku post pic nie kat FB td..alamakkkk gelinyer tekak aku..walaupun aku xmkn tauhu tp gembang tekak aku tgk la weii..siot tol la!!! kat mana nie??xkan kat malaysia kot...aduh kalo kat malaysia ramai la org xmkn tauhu mcm aku gamaknyer..sape2 ibu2 mengandung..sape2 yg ada penyakit aku nasihatkan jangan tgk la..!! kang ada yg muntah hijau lakkk..jomm tgkk!! agaknye pas tgk pic nie lalu x korang nak mkn tauhu??!!! hahahahaha













Jeng..jeng...jenggg!!!











8 comments:

saya YANA said...

eeiii... wekkkkk... bia benar..!!!! kat mana ni..? adoi.. Yana suka la juga.. lagi2 kalau dalam sayur goreng tu... fuuhh..!

fairus said...

macam belah timur leste je..

fadhdeela said...

saya YANA: hihihi tau xpe!! geli kannn..xtau la yana kat mana nie..mcm org asli pun ada rupa nyer :P

fadhdeela said...

fairus: mcm org asli jer rupanyer..

Adzrien Shoppe said...

perghhhh...

fadhdeela said...

Adzrien Shoppe: selera x nak mkn tauhu?? hihi :P

Keburukan Minuman Kacang Soya said...

Gambar ubah suai tu..bontotnye lain warna jer..ha ha..

fadhdeela said...

Keburukan Minuman Kacang Soya: yeke??tah la tp geli giler

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review