Sunday, May 8, 2011

Artis Malaysia Makin Berani Seksi!!!

Posted by FadhDeela at 1:00 AM
Reactions: 
sorry kawan2 lama xupdate blog aku nie..huhu nie pun aku br smpai dari Terengganu..!! penat tu mmg ler penat tp aku rindu lak ngan blog syg aku nie hihi pasal terengganu nnt la aku update sbb pic xtransfer lg dari kamera..aku usha2 wat blogwalking aku masuk la blog abgnara Beautifulnara!! korang tgk pic tiz zakiah nie..slambar jer!! sori la tiz mlm nie ko kena bahan ngan aku..aku nak cite pasal minah kat bawah nie tp sbb aku ternampk pic ko seksi mcm nie ko pun kena la tempias nyer..hihihi korang usha bawah lg tgk pic artis nie mcm nak tertanggal jer kain dia tu..!!Dia nie artis mana pun aku xtau..xpernah kenal pun sape dia..minah nie pakai mcm nie sbb bergambar untuk poster filem!!! giler kentang punye seksi..bkn sikit punye seksi tp nie dah kira terlampau seksi n over!! gambar dia dah mcm berkemban yg xpakai ape2 kat dalam..sedihh la nape artis malaysia smpai mcm nie skali dia punye pemakaian...artis nie pun bkn popular pun..aku pun xkenal sape dia..cee korang tgk pic dia kat bawah nie then komen sikit pendapat korang!!!!










ishhh sabar la..pantang kalo pasal awek seksi erkk hihi








20 comments:

saya_arief said...

idung berdarah.
xleh nak komen.
;p

GamUHU said...

ish ish ish *guling-guling pala*
apa nak jadi ni haa?

zati embong said...

baru semalam jat tertengok pic ni kat blog kak ieda.huhu.berani gile.xde perasaan malu lgsung ke?

Ibnushukran said...

y bawah 2 cover cite baru kan.. da mula berani filem2 memapar gambar seksi2.. ikut sangt budaya barat sana..

Ibnu K said...

sikit je lagik tu.. woii.. tutup mata jangan tengok semuanya!! Hahaha

Solihin Zubir said...

geli tgok.. x selera lgsung..

kalo tiz yg putih melepak tu wat camtu takpa gak.. ;-p

astaghfirullah...

fadhdeela said...

saya_arief: nape hidung berdarah??teruja ke?hihi :P

fadhdeela said...

GamUHU: tah la dunia skrg xkisah dah kalo nak tunjuk smua tu...!

fadhdeela said...

zati embong: agak la..sikit lg nmpk la vontot dia tu..

fadhdeela said...

Ibnu K: xsyok la nak tgk..xbest hihi :P

fadhdeela said...

Solihin Zubir: ceh ada hati tu nak tgk tiz lak hihi :P

fadhdeela said...

Ibnushukran: aah filem..poster dah mcm nie ape tah lg dlm filem nnt..xde tapisan ke??

fadhdeela said...

saya_arief: amboii siap berdarah hidung erkk hihi :P

fadhdeela said...

GamUHU: nape guling2??? teruja ke??hihihi :P

fadhdeela said...

zati embong: tah la diaorg nie..xphmm ngan artis2 yg suka tunjukk dalaman diaorg nie huhuhu

fadhdeela said...

Ibnushukran: cover filem pun mcm nie xtau la dlm filem nnt mcm mana..huhuhu

fadhdeela said...

Ibnu K: kalo tarik tu sure lucut hihihi :P malu la!!!

fadhdeela said...

Solihin Zubir: ada hati jugak tu nak tgkk hihihi :P

Anonymous said...

kidal:
salah tu mike tu...
patutnya artis melayyu semakin bodoh dan membodohlkan diri

fadhdeela said...

Anonymous: ermm tah laaaa!!

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review