Monday, May 9, 2011

AF 9 Fina!!

Posted by FadhDeela at 12:20 AM
Reactions: 
bdk nie kalo nyanyi mak aiii sore dia..!! boleh tahan jugak la..tp bg pendapat aku Salma Mentor lg superb vocal dia..!!entry nie aku nak kongsi ngan korang AF9 minggu ke 5..si fina nie nyanyi lagu Segalanya Pasti...*lagu sape tu??hihi* bole tahan la sore dia xde la superb mana pun..hihi better la dari yg lain2...sedap jer aku komen sore org mcm la aku nyanyi sedap sgt..hahahahahahaha
Salma punye video esok2 aku kongsi ngan korang k..mmg sedap sore salma nie..!! minggu ke 5 ni pelajar yg terkuar Afif..!! cian anak buah aku hihihi afif jugak nama dia..ptt kot dia kuar sbb xmenarik sgt persembahan dia...biar la!! korang layan la dulu video fina pada konsert AF 9 minggu ke 5..Layann!!!
video

0 comments:

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review