Friday, April 1, 2011

Video Cikgu Shida!!

Posted by FadhDeela at 2:11 AM
Reactions: 
korang tgk video nie...aku rasa cikgu shida nie overr sgt2!! org kata video dia kelakarr...ape yang kelakar nyer pun aku xtau..bagi aku la seorg pendidik xperlu dia nak glamor ngan cara mcm nie..kalo anak2 murid dia tgk video nie ada ke rasa hormat anak2 murid cikgu shida nie kat dia..bole ke sorg cikgu wat video mcm nie???jabatan pendidikan xambik tindakan ke??huhu kalo aku la parents anak2 murid cikgu shida nie sure aku wat aduan kat jabatan pendidikan..kalo biasa2 xpe nie overrr gilerr!!!
korang rasa mcm mana??ape pendapat korang??

video

video

12 comments:

n3scaf3_ais said...

x auka dia ni...macam tak betul je..

Video Bunuh Diri>

Fairus Bin Mamat said...

TAPI BAGI SAYA BIARKANLAH DIA DENGAN CARA CAMTU.. HIDUP DI DUNIA NI SEMENTARA JE.. TUP-TUP NANTI MATI DAH.. BIARLAH DIA MENGHIBURKAN HATI DIA DENGAN CARA TERSENDIRI. JANJI DIA TAK KACAU ORANG LAIN.. APA ORANG NAK CAKAP TERHADAP DIA, RASANYA DIA DAH LALI SANGAT..

Liza @ Adzriel AB said...

akak rasa ok je. anak2 murid sayang kat dia. cara dia mengajar pun berkesan. dia cikgu BI.

ayyu Hasmayyu said...

Ya ALLAH....aku mnyampah benar dengan makcik ni....kalu nk miming sekali pun, berpada2lah..ni bukan menghiburakan...jujur, sangat mnyampah...uwekk

fadhdeela said...

n3scaf3_ais: xsuka cara dia!!

fadhdeela said...

Fairus Bin Mamat: btol!! tp dia nie over la :)

fadhdeela said...

kak liza:ok ke mcm tu kak??hihi biar la dia :P

fadhdeela said...

ayyu: tau xpe meluat tgk video dia..over gilos

ayyu Hasmayyu said...

@fadhdeela...aa ah....meluat, klu dy miming comel2, tak jg meluat, tgh malam tengok, serius,,, sy takut..haha

mizzCloudy said...

iye.. gedik nye kak ini. hahaha

fadhdeela said...

ayyu: tu la pasal..ngan muka mcm tu aduh aii malu la kalo tgk diri sndiri mcm tu huhuhu lantak la dia..

fadhdeela said...

mizzCloudy: hihi sape yg gedik nie dik akak ke cikgu shida??hihi.. :P

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review