Sunday, April 17, 2011

Tolonglah Bantu Adik Muhammad Rafeal Faliq Muhammad Fairuz

Posted by FadhDeela at 3:48 PM
Reactions: 
Sedih aku baca kisah adik Rafeal nie...adik rafeal nie anak kepada ex opis mate aku Aaina..sebelum nie aaina pernah keje 1 company ngan aku tp skrg dia dah resigned sbb terpaksa menjaga rafeal yg sentiasa kuar masuk sepital..sedih sgt tgk wajah adik rafeal kecik2 dah terpaksa menanggung kesakitan yg mcm nie rupa..menitis air mata aku tgk raut wajah adik rafeal..Rafeal perlukan bantuan kita untuk melakukan pembedahan!! so aku ambik kesempatan nie wat entry pasal adik Rafeal supaya kwn2 blog aku yg baik hati leh membantu dan mendoakan semoga adik rafeal akan kembali pulih seperti kanak2 biasa dan kepada aaina & suami akan sentiasa kuat untuk mengharungi dugaan ini! Korang leh baca kisah lanjut kat NST
sesiapa yg ingin membantu nie details Aaina:

NUR'AAINAA DIYANA
MBB Acc: 114188063437
HP no: 012 3470704


Harap kawan2 dapat membantu parents adik rafeal utk meringankan beban mereka!! Lihat la pic adik Rafeal nie..!!sedih melihat raut wajahh beliau..

Rafeal bersama mama *aaina*

Senyuman sorg kanak2!!

meleleh air mata aku tgkk kedaan rafeal..!!

20 comments:

Solihin Zubir said...

kesiannya..
kecik2 dh terpaksa menanggung derita kesakitan mcm tu.. T_T
smoga dia cpat sembuh..

Amirah Adnan said...

ya ALLAH kesiannya~

semoga cepat sembuh.. banyak kat wad mira jumpe kes budak2 macam ni.. mmg kesian sgt.. tapi nak jalankan tugas, terpaksa la tahan dulu perasaan tu..

Zue Cancer said...

hmmmmm....kesianye...zue boleh berdoa je...tapi takpe zue buat entry pasal ni...

mr.F said...

kesian dgn adik ni..rase simpati sgt2..

mamawana said...

Simpati. Doa mama semoga Allah swt permudahkan segala urusan dan moga cepat sembuh. Ins'allah.

qasehraihan said...

semoga Allah membuka jalan untuk adik tersebut sihat seperti sedia kala..

semoga ibunya lebih tabah..

zOeY zAu YaH said...

semoga allah sembuhkan adik rafael..amin...kesian..

~SyAhIrAh~ said...

Sedihnya.. Semoga adik rafael cepat sembuh dan keluarganya tabah hadapi ujian Allah ini. InsyaAllah besar ganjarannya buat org2 yg sentiasa bersabar. Amin...

fadhdeela said...

Solihin Zubir: Sedih sgt..ingt nk g melawat ari ni

fadhdeela said...

Amirah Adnan: mirah nurse erk..bangga org keje doktor n nurse nie..selamat menjalankan tugas :)

fadhdeela said...

Zue Cancer: alhamdulillah tolong sebar2kan berita ini :)

fadhdeela said...

mr.F: Marilah kita berdoa utk beliau :)

fadhdeela said...

mamawana: thanks mama..tolong sebarkan berita nie kepada kengkawan mama :)

fadhdeela said...

qasehraihan: thanks :)

fadhdeela said...

zOeY zAu YaH: insyallah mari kita berdoa bersama2

fadhdeela said...

~SyAhIrAh~: insyallah harap semuanyer berjalan dgn lancar :)

Redbloodsnow said...

ya ALLAH...ciannya dia yunk :(

fadhdeela said...

Redbloodsnow:sgtt sedihh tgk keadaan dia.. :(

srikandi cinta said...

kesiannya, sedih lak nengok :'(

fadhdeela said...

srikandi cinta: mari la membantu beliau :)

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review