Saturday, April 16, 2011

Video: Model Jatuh Tergolekk!!

Posted by FadhDeela at 12:44 AM
Reactions: 
Tadi kat opis masa tunggu ujan benti sbb xleh nak blkkk almaklum la buta rabun2 ayam hihi aku usha2 la utube...cr bahan nak wat entry mlm nie..aku tetibe dpt teringin nak wat pasal model lak..hihi aku pernah tgk video model2 wat catwalk pastu JATUH!!!! hahahahaahahahaha lawak la weiiiii!!! kesian pun ada tp kelakar giler..jalan bagai nak rakk bergaya giler pastu tersilap step abis rosak smua..ciann diaorgg!!! ssh nak cr rezeki hikhikhik korang layan la video nie..korang nak gelak tu slow2 sikit...

video

video

10 comments:

iwan_dextrous said...

suka ea..hahahha

Zue Cancer said...

deela tiap kali deela letak video zue tak dpt tgok sebab tenet lembap huhu

Si DauN CeRi said...

owhh.. runway ke.. sy suka tgk america's next top model.. ade satu tu die buat runway kat bnda yg bergerak mcm eskalator tu.. punye la ramai yg terjatuh terpeleot suma ada.. hehe

nelly said...

gelak guling2 nelly ..hahahaha

Redbloodsnow said...

hahahaha lawak giler. yg 1st tuh giler sakit kan tgk. tu la...heels tggi nah....hehe

fadhdeela said...

iwan_dextrous: sukaa!! :P

fadhdeela said...

Zue Cancer: yeke??hihi cian zue :p

fadhdeela said...

Si DauN CeRi: kesian tgk diaorg nie..tp kelakarrr giler :P hihihi

fadhdeela said...

nelly: hihihi :P

fadhdeela said...

Redbloodsnow: kesian tp kelakar :P wajib ke pakai heels tu??

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review