Tuesday, April 19, 2011

Sinopsis Filem Sekali Lagi - Shaheizy Sam & Lisa Surihani

Posted by FadhDeela at 12:58 PM
Reactions: 
Xsabar lak aku nk tunggu cite nie kuar kat wayanggg...sweet giler jer Lisa ngan Shaheizy sam berlakon sesama...adik mia sara pun ada jugakk jom tgk sikit trailer mengenai Filem Sekali Lagi ini...Tayangan pada 30 Jun 2011!!!! alaaahhh lamanyer lagi..xsabo nak tgkk..thn nie rasanyer byk giler filem lakonan Shaheizy Sam yang akan ditayangkan..
video

Arman (Shaheizy Sam) merupakan seorang pesakit yang percaya dirinya menghidapi penyakit autisme. Dia dijaga oleh ibu (Kartina Aziz) dan ayah saudaranya (Alex Yanz) selepas pembedahan. Dia dijodohkan dengan (Shasha Zurazie) atas pilihan ibunya. Satu hari, Arman diperas ugut dan kehadiran Amy (Mia Sara Nasuha) menyelamatkan Arman. Sejak hari itu, mereka berkawan baik sehinggalah hal persahabatan mereka diketahui ibu Amy, Shiela (Lisa Surihani). Shiela berang dan melarang Amy berjumpa Arman. Mengapakah Shiela berbuat begitu? Segalanya terjawab dalam filem romantik indah ini.

4 comments:

NM02 said...

kerap nau depa belakon sama skang ni. yang si sam tu plak.. 2 filem ke lebih dari tu dia akan muncul di pawagam nnt..

suker kalu mereka betul2 kapel.

shams said...

akak..saya tag akak..
sila la ke blog saya..
hehe...
jahat sungguh saya sebab suh akak dtg belog..
hehe...
maap2...

fadhdeela said...

NM02: suka jugak..diaorgg sgt comeyy :P

fadhdeela said...

shams: tq tag akak..insyallah akak wat sbb skrg ngah bz giler la dik :P

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review