Sunday, April 24, 2011

Senarai Imam Muda Musim Kedua 2011

Posted by FadhDeela at 10:49 PM
Reactions: 
Tahun lepas sempat jugak aku tgk imam muda nie..sejukk hati tgk jejaka2 ini smua..sejuk perut ibu mengandungkan diaorg nie..aminnn!! kali nie ramai yg dah bekerja bgs2 pun masuk imam muda nei..alhamdulillah dapat sambutan yang memberangsangkann..bkn setakat peserta2 malaysia jer tp ada yg dari Brunei & Singapura..alhamdulillah dapat sambutan dari luar dari malaysia jugak program nie...usaha lagi astro oasis!!!
  • Wan Najdi Wan Mohd Noh, 20 (Kelantan - Guru Tarannum)
  • Mohd Azlan Zulkarnain, 25 (Kuala Lumpur - Jurutera)
  • Mujahid Suhaimi, 20 (Singapura - Pelajar)
  • Ammar Wan Harun, 27 (Kuala Lumpur - Mahasiswa)
  • Mohd Fakhrurrazi Hussin, 27 (Terengganu - Imam)
  • Nazrul Izwan Zolkiflee, 26 (Johor - Guru Besar)
  • Mohd Hassan Adli Yahaya@Yahuza, 26 (Perak - Pensyarah)
  • Zulfadli Awang, 24 (Brunei - Pegawai Masjid)
  • Ali Khairudin Abdul Marif, 26 (Sabah - Guru Kafa)
  • Abdul Fattah Riddzwan, 21 (Negeri Sembilan - Fasilitator)

10 comments:

AZRUL AZMI said...

tak teruja sangat tengok tapi rancangan ni best kot... the activity that they do is very interting... bagus untuk melatih remaja sekarang.... suke2...

adan said...

wah sabah ada wakil.. singapura dan brunei pun tak ketinggalan..

fairus said...

Memang best..

Ayie said...

yeah.. saya suka program realiti nih..!! hahaha

fadhdeela said...

AZRUL AZMI: mmg la kamu xteruja tp kita teruja ngan peserta2 nyer hihihi :P

fadhdeela said...

adan: tu la tahniah wat peserta :)

fadhdeela said...

fairus: xtry masuk ke?? hihi :P

fadhdeela said...

Ayie: try la masuk ayie :)

munna said...

harap2 peserta musim kedua ini lagi menonjol...tgk senarai peserta pun semuanya boleh tahan bagusnya

fadhdeela said...

munna: harap mcm tu la.. hihi :)

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review