Sunday, April 24, 2011

Video:Salma Peserta Mentor yang terbaik!! Anuar Zain Muncul di Mentor!!

Posted by FadhDeela at 10:19 PM
Reactions: 
Abang Nuar!!!! waaaaaaaaaahh anuar zain dtg masa mentor mlm nie!! handsomenyer la anuar zain nie..smart jer...nape dia xnyanyi skali mlm nie..! ish2 aku ingt dia dtg nak nyanyi skali..bole cair la kalo dengar sore dia nie..mlm nie mentor best sgt sore salma..lg2 bile Salma berduet ngan azlan and the typewriter lagu Jeritan Batinku..!! superb la sore dia..kalo dpt video nyanyian dia mlm nie nnt aku kongsi ngan korang smua..bagi pendapat aku peserta2 Mentor lebih berkualiti dari peserta AF9!!! padan la rating penonton mentor lagi banyak dari penonton AF!! huhuhu ape yg pentingg Anuar Zain mmg handsome sehh hahahahaha *angau dah aku!!*

video

8 comments:

Cik Aish said...

superb..!

fadhdeela said...

best giler kannn!! :P

whitecappuccino said...

Anuar Zain!!! tengok gak dia tadi!

fadh leyanie said...

peserta mentor kali ni..hebat2 la fadhleela..gempak2

fadhdeela said...

whitecappuccino: Handsomekan!!! hihi

fadhdeela said...

fadh leyanie: mentor lagi hebat dari AF!! hihi

cf-ipm said...

memang mantap

fadhdeela said...

cf-ipm: tau xpe!! sgt besstttt :P

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review