Sunday, April 3, 2011

Picnic kat Hulu Yam!!

Posted by FadhDeela at 11:12 PM
Reactions: 
siang td aku g picnic kat hulu yam...hahahhahaa lama giler xg mandi manda kat air terjun..slalu aku g ngan famili aku tp kali nie aku g ngan mbr opis kak matul & kema!! saje jer bwk kak matul ngan anak2 dia mandi manda..syokk giler la g mandi sungai!! aku nie suka mandi sungai dari mandi laut..kalo pas mandi laut sure aku demam or muka aku mcm vontot kuali..mandi2 makann2 syokk tol ujung2 minggu nie! aku teringin sgt nak g mandi kat latar iskandar air terjun yg otw nak g cameron tu..!! kalo nak g cameron msti nmpk air terjun dia..syokk jer tgkk!! jom layan pic aku masa picnic

menjamu seleraa!! sedapp weii

Kek coklat..kak matul watt sedapp wooo sape nak leh order!!

Bile mak mcm nie anak2 punnn..sila tgk pic di bawaahh hihi

hahahahahaha kelaparan ke bdk2 nie!!

aku gak maintain comey hahahahahahaha

Besday gurlz..kema dan elisya!!

13 comments:

saya YANA said...

best ke...? Yana tak penah gi.. jiran selau kate best mandi kat sane... teringin la....

aLieF si Muncung ManiS said...

fadheela pandai berenang ke??wahh..bestnye mandi manda..huhu

Liza @ Adzriel AB said...

apasal tak roger kak liza?? jgn risau.. blog deela tetap di hati kak liza.. bakal popular nanti. akak ni memilih kategori ibu-ibu. deela mesti popular dikalangan orang muda.

KiD said...

bestnya mandi manda ujung minggu... huraay!!
jangan lupa join Contest Lumayan Teka Bunga Blogger Shakiddo

Fairus Bin Mamat said...

BEST KAN MANDI AYER TERJUN.. SAYA BIASA MANDI KAT SAGIL JE..

fadhdeela said...

saya YANA: best la jugakk..deela suka mandi sungai dr laut...sejukk!!

fadhdeela said...

aLieF si Muncung ManiS: hahahahaha xpandai pun..berendam jer la :P

fadhdeela said...

kak liza: last minit punye plan kak..mlm sbtu tu br plan..hihi yeke??cayang akak..Thanks :P

fadhdeela said...

kid: leh la bwk anak2 g nnt :P

fadhdeela said...

Fairus Bin Mamat: tau xpe..deela selalu pun kat sagil jer..dr kl nak ke sagil jauh bangat ;P

EJA said...

sedapnye kek coklat tu coklat melempah ruah nak SIKIT :)

Qaseh dalia adelia said...

owoh dop ajak kite hehe

Madam Lee said...

Bestnyer.....nk joint zharif kecik sgt lg,matul....naper xnampak pewot pon, :)

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review