Saturday, April 23, 2011

Pertunangan Asyraf Muslim - Ustaz Amirul

Posted by FadhDeela at 11:36 PM
Reactions: 
Akhirnye asyraf muslim/ustaz amirul tunjuk bakal isteri beliau..ari nie majlis pertunangan Asyraf ngan Dayana (bakal doktor tu..huhu) yg sekarang sedang praktikal di sepital Melaka.. Majlis perkahwinan mereka akan berlangsung pada 1 syawal, 30 Ogos nanti di Mekah.
“Dengan izin Allah, kami akan bernikah di Mekah pada 1 Syawal depan. Saya akan bertolak ke sana pada 17 Ogos ini untuk mengerjakan umrah sambil menjalani rawatan bersama-sama bakal bapa mertua saya, Lokman Abdul Hamid dan membawa rombongan umrah. “Saya akan berada selama 18 hari di sana dan bakal isteri saya akan datang ke Mekah menjelang hari pernikahan kami. Selepas nikah, kami akan melakukan tawaf dan menziarahi Mekah sebelum pulang pada 2 September nanti,” -Ashraf Muslim.nangis awek2 kat luar tu bile dapat tau ustaz amirul nie nak kawen dah..hihihi yela asyraf nie kan calon mak mertua kat luar sana..hihi sweet jer tgk tunang asyraf nie..lemah lembutt org nye alhamdulillahh

4 comments:

zool said...

bagus la tu.. betunang awal2

fadhdeela said...

zool: mencegah dr wat maksiatt..alhamdulillah :)

saya YANA said...

Yana tak nangis.. haha.. memang low profile la Asyraf ni kan.. tak memilih artis.. tapi nak nikah kat mekah.. cam ikut2 Umie Aida plak.. hmm.. semoga kekal la dorang ni...

fadhdeela said...

saya YANA:huhu smartkan dia..handsome..bertuah bakal bini nyer :)

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review