Wednesday, April 20, 2011

Payudara ku Digigit!!

Posted by FadhDeela at 12:44 PM
Reactions: 
hahahahaahhahahaha lawaaak lak aku baca tajuk entry aku nie..malu pun ada segan pun ada tp aku nak wat jugakk..korang jgn salah paham bkn tetek breast aku tp ada la wanita nie nenen dia yg kena gigit..yg pasti bkn ngan laki dia tau..hihihi kalo ngan laki dia aku xkisah pun tp nenen dia kena gigit ngan ANJING!!!! alamaaakkkk sakittnyer weeii kena gigit ngan anjing..ape sengal nyer anjing tu g gigit kat situ??? xde tempat lain ke nak gigit?? cian lak aku rasa kat makcik nie kena gigit kat situ..dia sampai kehilangan sebelah nenen nyer...aduhh teruk tu!!! kena ambik tindakan kat tuan empunye anjing nie...

BUKIT MERTAJAM: Seorang suri rumah yang cedera payudara kirinya digigit seekor anjing jenis German Shepherd pada Jumaat lalu, kini dalam pertimbangan untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap pemilik anjing berkenaan.

Mangsa, Lee Boon Chen, 44, berkata, walaupun pemilik anjing itu sudah memohon maaf selepas insiden itu, dia tidak akan berdiam diri dan mahu melakukan sesuatu untuk memberi pengajaran kepada pemilik anjing lain yang tidak mengutamakan keselamatan orang awam. Katanya, dia mahu pemilik anjing lebih bertanggungjawab termasuk menjaga dan mengawal haiwan peliharaan masing-masing bagi mengelak orang lain menjadi mangsa.
“Selepas kejadian ini, saya trauma, malah kerap bermimpi diserang anjing dan jika saya melihat atau terserempak dengan anjing jenis itu, saya takut dan badan menggigil,” katanya ketika ditemui menerima rawatan susulan di sebuah hospital swasta di sini semalam. Dalam kejadian kira-kira jam 7.30 pagi Jumaat lalu, Lee nyaris kehilangan payudara kirinya selepas cedera diserang anjing berkenaan ketika dia membawa anjing peliharaannya jenis Shih Tzu bersiar-siar di kawasan perumahan di Taman Tambun Indah, Simpang Ampat dekat sini.

20 comments:

mykhalis said...

anjing pun tahu nak geram..hehe

fairus said...

anjing gatal la tu..

Mr.NS said...

anjing 2 horny 2..kehkehkeh

LaNuNsepet said...

jangan la dijadikan bahan jenaka..hu3.. simpati dengan mangsa tu.

munna said...

kesian...ingakkan siapa yg kena gigit tadi...

aspalela said...

ko ni tak tau malu ar... suka sgt benda2 macam nih.. ko igt org suke ke tajuk entri ko nih?

EJA said...

esh2 kesian btl..tu la wat pengajaran lain kali jgn dok bela anjing...hehe

A y e s h a Ramlee said...

benci anjing, sejak mimpi kena keja hari 2... benci benci dan benci... emo lebih... hehe

Adi Zhaf said...

pergh anjing gile seks haha =P

:: Average ::

Redbloodsnow said...

ouchh! sakit tueeeee.pity her lah..huhu

fadhdeela said...

mykhalis: anjing ada perasaan la :P

fadhdeela said...

fairus: mungkinnn :P

fadhdeela said...

Mr.NS: ish2 xbaik tau cian anjing tu..tuan dia yg bersalahhh

fadhdeela said...

munna: rileks kak munna bkn deela yg kena :P cian auntie tu

fadhdeela said...

LaNuNsepet: xde niat pun utk gelakkk kan..mmg kesiann sakitt dan derita auntie tu..tolong jgn salah phm :(

fadhdeela said...

aspalela: kalo anda xsuka ngan entry nie jgn komen..entry ini utk di kongsi bersama bkn atas niat lain..xperlu nak kata sy xtau malu ke ape..sekian terima kasih..anyway thanks singgah blog nie :)

fadhdeela said...

EJA: dah bela anjing tu jaga la elok2..menyusahkan org jer

fadhdeela said...

A y e s h a Ramlee: alalalala cian nyer kena kejar anjingg..mmg takutt kalo terserempak ngan anjingg

fadhdeela said...

Adi Zhaf: hihi anjing2! teruk tau perangaii

fadhdeela said...

Redbloodsnow: ciann kan auntie tu...

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review