Tuesday, April 19, 2011

Parti Gadis seksi untuk siswa

Posted by FadhDeela at 2:42 PM
Reactions: 
Mcm2 la dunia nie..sana sini dengar pasal maksiatttt...muda2 dah pandai wat maksiat..!!paling sedih skali bdk2 sekolah pun dah pandai cite pasal sex..adduhh adik2 skrg advanced tol..!!ari tu masa aku ngah tunggu kete aku g service aku ada ternampak 2org bdk sek laki ngan pmpn duk berjalan berpegangan tangan..pakai bj sek lak tu..jam baru jer kol 10am..!! xg sek ke dikk oiii?? selamba jer jalan berdua2an..xmalu ke??semua org duk pandang2 ke arah mereka..ngan bangga dia berjalan..ish2!! kalo adik aku tu dah lama kena lempang sulonggg dr aku...org antar g sek dia bole lak lepak2..Meh baca paper ari nie pasal Parti Siswa Seksi...ish2!! kat melaka lak tu..ampeh sungguh!

MELAKA: Beberapa pengusaha pusat hiburan di negeri ini didapati bertindak melampau bagi menarik pengunjung di kalangan penuntut institut pengajian tinggi (IPT) apabila menyediakan program khusus untuk golongan itu dinamakan ‘parti pakaian seragam kolej.’

Ketua Ahli Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah (MBMB), Mohd Yusof Hassan, yang mendedahkan perkara itu berkata tindakan itu terbukti selepas pihaknya menerima aduan berdasarkan kain rentang yang mempromosi aktiviti berkenaan. Mohd Yusof berkata, berdasarkan maklumat pada kain rentang berkenaan, penganjur menyediakan lebih 50 gadis seksi kepada pengunjung lelaki sebagai daya tarikan.
“Malah, mereka juga turut menyediakan persembahan tarian seksi dan pertunjukan pentas oleh kumpulan muzik. “Memang jelas parti dianjurkan itu sengaja mahu menarik pengunjung terutama membabitkan golongan pelajar untuk mereka berhibur.
“Apa yang saya tak puas hati mengapa mereka menggunakan perkataan kolej, seolah-olah sengaja mahu menarik golongan muda berkenaan untuk menyertai parti berkenaan,” katanya, di sini, semalam.

3 comments:

Fairus Bin Mamat said...

siot betul lah.. buat malu melaka je..

fadhdeela said...

fairus: tau xpe!! wat malu den jer

aLieF si Muncung ManiS said...

kenapa tak buat kat sini,kalau tak,alief dah ikut dah party ni..hahaha..gurau je..

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review