Wednesday, April 20, 2011

Kris Dayanti Mengandung 4bulan?

Posted by FadhDeela at 5:07 PM
Reactions: 
muka mcm opera cina jer make up dia..putih sgt

baru jer kawen minah nie dah mengandunggg??!!kalo dah mcm tu korang paham2 jer anak ape yg dia kandungkan tu...semenjak dia ngan si raul nie ada jer aktiviti terlarang dia wat..dulu masa dgn anang bahagia jer dia...mcm2 kes dunia celebrity skrg nie..rasanyer ramai kat luar sana menghadapi situasi mcm nie tp xheboh sbb diaorg juz org biasa tp kes si kris dayanti nie heboh dia adalah seorg artis..hihihi nasib la jadi artis smua bnda pasal ko org ramai msti nak ambik tau..hihihi baca la alasan yg dia bg kat peminat dia pasal kes mengandung 4 bulan nie!!!

JAKARTA – Penyanyi Kris Dayanti akhirnya mengaku dia telah hamil empat bulan *kawen 20 Mac 2011* dan terpaksa menerima hakikat itu biarpun dilempar dengan pelbagai kecaman oleh masyarakat Indonesia kerana mengandung anak luar nikah.Mahu atau tidak, Kris, 36, dan suaminya, Raul Lemos, 40-an, menerima berita itu dengan rasa tanggungjawab selepas menyedari kesilapan mereka sebelum berkahwin.

“Kami sudah dewasa. Kami menerima berita ini (kehamilan) dengan rasa tanggungjawab,’’ jelas Kris yang kini berada di Bali bersama suaminya. Kris bernikah dengan usahawan dari Timor Leste itu pada 20 Mac lalu.

Dalam teks khidmat pesanan ringkas (SMS), Kris memberitahu Kosmo!, dia pada mulanya tidak berniat menghebahkan secara terbuka berita kehamilan itu kerana ia perkara sensitif. Namun Kris berpendapat, adalah lebih baik dia sendiri mengesahkan perkara itu daripada membiarkan ia keluar dari mulut orang lain. “Benda ini (kehamilan) sudah terjadi. Kalau apa yang diberikan Allah ini tidak saya akui, nanti timbul cerita yang tidak betul seperti saya melakukan abortion (gugurkan kandungan) pula,” katanya. *sbb dah kantoi kannn??? hahahah*

10 comments:

cik ubi said...

mcm mcm...

jom kite kawen dulu b4 buat anak!

ardinihumaira said...

kantoi la dia gamaknya

fairus said...

biasalah.. artis..

wida said...

em..macam2 lah.skrg reputasi dia dah jadi teruk sejak bercerai dgn anang tu kan

Redbloodsnow said...

ntah lah dgn si KD ni. apa nak jd lah

fadhdeela said...

cik ubi: jommmm!! tetibe hihi :P

fadhdeela said...

ardinihumaira: harus la tu..hihi mcm2!

fadhdeela said...

fairus: tau xpe..huhu

fadhdeela said...

wida: tu la pasal..teruk sgt dia skrg..xleh jadi contoh pada anak2

fadhdeela said...

zie: doakan la dia kekal ngan hubby dia skrg nie..

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review