Sunday, April 17, 2011

Fina Calon Baru AF9 Lagi Terbaikk dari Pelajar AF9

Posted by FadhDeela at 2:20 PM
Reactions: 
aku br pas tgk konsert minggu ke 2 AF9...ada jer kejutan yg pak nil wat..kali nie ada lak 4org calon baru utk masuk af..serius aku ckp mmg sedap suara diaorg berbanding ngan pelajar2 af9 nie..tah ape2 la yg diaorg nie nyanyi mcm katak panggil hujan aku dengar..lg baik bdk2 yg calon baru af9 nie...paling best n terbaikk sore FINA!!! Fina nie adik kepada pelajar af9 Aida...Aida nyanyi pun xsesedap adik dia..ada sorg lg pelajar af9 Nera makk aiiii hancur giler sore dia..xsedap langsung menyanyi!!! tolong la undi kuar minah nie..bg peluang kat org lainn nasib Eqa dah terkuar minggu ke 2 nie...paling hampeh la aku dengar diaorg nyanyi lagu Selamat Tinggal Good Bye..!!mcm mana diaorg leh terpilih masuk af erk..sape yg silap sebenarnyer..korang tgk sndiri la video nie...! then komen oraitt!!
video

video

12 comments:

syuhada ibrahim said...

yaaa.. FINA ( adik aida ) BEST ! :DD

Cik Aish said...

fina mmg best laa..sdgkan lagu jac pun dia leh bawak..ni kan pulak lagu lain..pejam mata je kot..huhu..hazama pun ok..yg lelaki lg sorang tu tk ok sgt..tp hensem..hahaha

Cahaya Kehidupan said...

betul2 setuju fina lebih layak untuk berasa dalam AF fullstop..hehe

CinderLaLa said...

a'ah..calon baru lagi mantap suara.. Tpi x b'kenan tengok hazama nak masuk balik AF... aiyaa

fadhdeela said...

syuhada ibrahim: setuju!!! undi fina!

fadhdeela said...

Cik Aish: hazama tu dah slalu wat show so xde hal sgt..mamat tu xsedap sgt la sore dia..handsome jer hihi

fadhdeela said...

Cahaya Kehidupan: yg lain2 hampeh kan??xsedap langsung sore diaorg!

fadhdeela said...

CinderLaLa: tu la pasal..sore diaorg xsedap langsung lg2 si nera tu tah ape2 diaorg nyanyi

Fairus Bin Mamat said...

tak pernah tengok konsert AF lagi..

Redbloodsnow said...

zie lom lg pernah tgk AF9 nih..hehe

fadhdeela said...

Fairus Bin Mamat: xtgk pun xpe hihi xsedaapp!!

fadhdeela said...

Redbloodsnow: xyah tgkk la zie..menyampahh!!

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review