Tuesday, April 12, 2011

Besarrr dah dia..

Posted by FadhDeela at 11:46 AM
Reactions: 
wiken ari tu ada sport day anak buah aku kat tadika dia..sbb nak bg support aku bgn pagi tu joinn dia..!! yela dia pun asyik tnyer jer 'auntie pergi x apip lumba lari??' demi u sayangg auntie g la walaupun ahad adalah ari tido auntie..hukhukhukhuk baikk x aku?? hihihi kelakar jugak tgk bdk2 nie..biasa la xcited nak lumba lari tp ciann sekangkang kera jer dia punye padang..xsempat nak penat dah smpai..peluh nak meleleh pun xsempat..hahahaha apip la org yg paling semangat skali..dia kan selalu ckp dia kuattt..apip2!! geget kang br tau..geram aku tgk bdk sorg nie..besarr dah anak buah auntie nie!!

perbarisan masuk padangg!! *aku dulu siap ada pakaian kebangsaan lg..smart giler*

larian dalam gelung...*tah ape2 la cikgu dia nie bg la acara menarik sikit..*

beria tol bdk nie..ish2 anak sape la nie..hihihi

Tarikk tali..mak2 yg kat luar yg beriaaa2!! try tgk pic yg bawah nie..hahahahahahahaha








Suprise














hahahahahhaha ape punye rupa la apip nie..apip2!!!

12 comments:

Fairus Bin Mamat said...

bersemangat sungguh.. :)

Aishah Rahman said...

Cutenya last picture tu..

Ibnushukran said...

da beso dah dia.. hehe

cik sakura said...

comelnya..mmg dah besar..

mykhalis said...

budak2..kalau dah minat..sungguh2 dia buat..hehe

Ayie said...

Sangat like gambar terakhir tuh.. hahahahaha

Moh le usha entry teman nih haa..
Sakit kerana nak cantik
Hoit Bank Islam
Teksi Mitsubishi Evo

fadhdeela said...

Fairus Bin Mamat: tau xpe..tergelakkk tgk muka dia!

fadhdeela said...

Aishah Rahman: tu la..mcm2 perangai bdk ni :P

fadhdeela said...

Ibnushukran: tu la..bile dia dah besar sy lakk tua..hahahahaha

fadhdeela said...

cik sakura: dah besar mcm2 perangai..hihi

fadhdeela said...

mykhalis: tu la beria dia tarik tali tu..hihihi

fadhdeela said...

Ayie: hihihi ok sy usha entry u

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review