Sunday, April 24, 2011

AF9: Miza terkeluar, Aida & Amir digugurkan..!!

Posted by FadhDeela at 2:07 PM
Reactions: 
mlm td aku tgk af9...aduhh aii xsedap tol diaorg nie nyanyi..yg menarik perhatian aku pun cuma si lena & Azri jer..yg lain hancus laa..xsedap langsung!! semalam kak ogy bg kritikan yg mencengkam jiwa la..hahahaha padan muka diaorg! dah bg pilih lagu sndiri pun xleh nak nyanyi ngan bestnyer tah ape2 la diaorg nie! kak ogy bg komen mmg xde lapik2 la..ckp lepas jer dia!! kalo xsedap dia g tau nyanyi mmg xsedapp..diaorg nie dah dapat masuk tu blajo la rerajin ambik peluang yg ada nie..bkn duk nyanyi syok sndiri jer..ish2!!
Yang terkeluar Miza...Si miza nie mmg ptt di keluarkan sbb xde peningkatan langsung..Operasi gugur lak Aida & Amir! amir tu mmg patut digugurkan tp aida tu ada potensi untuk belajar lg yg spatutnyer gugurkan si nera tu...nyanyi tah ape2 tah..! yang di undi masuk Hazama & Fina! terbaik la dia berdua tu..sore mantap giler..so jgn lepaskan peluang yg dah diberikan tu erkk

6 comments:

AZRUL AZMI said...

betul3... tapi saya sokong jer aida digugurkan... saya nampak dia berlagak la sikit.... (suka hati jer komen orang... sorry kalau tak suka).... heheheh....

aiman rashidd said...

FINA HAZAMA OK :) sian aida :p HUAAAAAAAAAAAAAAAA

aiman rashidd said...

ehhhhhhhhhh ada tanya amik kos apa kan , amik asasi baru , sains fizikal UM .

fadhdeela said...

AZRUL AZMI: xkisah pun pendapat masing2..hihi mentor lg best dari Af nie :)

fadhdeela said...

aiman rashidd: Finaaaa bestt!!!

fadhdeela said...

aiman rashidd: ooo ingt IT.kalo IT leh try keje kat company deela :)

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review