Wednesday, March 16, 2011

Time org blk keje time tu la ko sibukk!!

Posted by FadhDeela at 3:45 PM
Reactions: 
dah lama nak wat entry ni tp aku bzkan xsempat nak wat..perap pic nie lama2 bg dia masam2 br la aku entry!! mlm nie aku nak cite pasal org wat jalan...hangin gilos aku la weiii...time org blk keje ngan lalu lintas ngah bz ngan kete time tu la br ko sibuk nak wat jalan..kan byk lg waktu2 lain ko nak korek jalan tu...xpasal2 jalan jemmm smpai berbatu2!! pikir la sikit..spttnyer time org dah masuk keje ke org br pas lunch ke xpun senang cite mlm la br korang wat keje...
ko dah tentu2 tau jalan tu kalo time org blk keje selalunyer jem..tmbh lak ko wat keje time tu bertambah2 la jemm weeii..sabo jer la aku!!

12 comments:

saya YANA said...

batul2.. kekadang nak betulkan parit je makan berbulan2..

aLieF si Muncung ManiS said...

haha..sabo je lah fadeela..k..tak baek marah2..tak comel..huhu..senyum sikit..cak!!!!

aLieF si Muncung ManiS said...

haha..sabo je lah fadeela..k..tak baek marah2..tak comel..huhu..senyum sikit..cak!!!!

Adzriel AB said...

plan masa tak bagus. mcm jepun, depa buat time tak sibuk.

fadhdeela said...

saya YANA: tu la pasal..jalan pun jadi xbetul berbonggol2..huhu

fadhdeela said...

aLieF si Muncung ManiS: biasa la alief bile blk keje penat2 tetibe kena hadap jem yg menyakitkan hati...huhu

fadhdeela said...

kak liza: org bile xpikir mcm tu la gamaknyer kak oiii huhu geramm jer blk keje penat2 kena hadap jem bjela2

shams said...

kAK fad mereka buat keje time pas opis hour time yang bz2 tu sebab mereka akan dapat bonus lebih

Fairus Bin Mamat said...

TU LA PASAL.. APE TAK BOLEH BUAT TIME ORANG BEKERJA KE ATAU MALAM.. NI TIME ORANG NAK PEGI KEJE DIA SIBUK BUAT ITU INI.. LAGI MEMBAWA KESESAKAN..

fadhdeela said...

shams: bonus pun bonus gak tp menyusahkan org!! dr bole blk awal smpai terlepas magrib sbb mereka2! marah nie hihi :P

fadhdeela said...

fairus: tau xpe..hangin jer..berapi giler nie sbb smpai terlepas magrib ari tu sbb jem yg terukk disebabkan mereka2 nie!!!

lavender harum wangi said...

keje xdela memenatkan sgt tapi perjalanan nak balik keje tu yg memenatkan. sbb hal2 mcm ni la~

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review