Thursday, March 17, 2011

Rajinnyer dia!!

Posted by FadhDeela at 10:11 AM
Reactions: 
rajinnnyer anak buah aku nie!! rajin ke konon2 pandai..hahahahahah abg aku sibuk betulkan tayar kete aku dia pun sibukk nak tolongg..sampai terduduk dia nak pegang kepala pam tu..apipp..apiippp!!!! nak marah pun xjadiii bsungguh2 dia nak menolongg hihi


kalo tayar kete, basikal, moto korang pancit ke bocor ke leh la panggil anak buah aku nie..xmahal dia ambikkk cuma kapal terbang or robottt mainan jer pun dah okk....paling senang bg dia duriannn hahahahhaha apip mmg hantu durian sama ngan atuk dia..biasa la cucu atok!!!

6 comments:

apezs shah said...

salam

hehe mcmtu sekali.
kecik2 dah belajar bahagian
makenik ni haha..:)

saya_arief said...

sangat bagus anak itu.
dan sangat comel.
:D

JOM JOIN CONTEST DIALOG MISZNORUL

fadhdeela said...

apezs shah: wat2 pandai jer tu..dia mmg suka sibuk kalo org wat keje..konon2 nyer dia dah besar..comey!

fadhdeela said...

saya_arief: mmg dia tu..comey mcm auntie dia :P

Fairus Bin Mamat said...

WAH.. ADA CIRI-CIRI TEKNIKAL NI.. KALAU TAK JADI ENGGINEER PUN MUNGKIN MEKANIK NI.. :)

fadhdeela said...

fairus: tu org suka sibukkan diri kalo org besar wat keje..hihihi

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review