Wednesday, March 2, 2011

Pengetua AF 9...

Posted by FadhDeela at 5:26 PM
Reactions: 
betul ke aku dengar Ahmad Dhani jadi pengetua AF9???tolong jawab soalan aku nie??aku cr kat sumber2 terdekat smua xtau..bagus ke xbagus kalo Ahmad Dhani jadi pengetua AF9..bg aku ada kelebihan dan ada kekurangan..meh korang bg pendapat sikit!!!

3 comments:

Cahyahana said...

haiii...salam perkenalan!!_!!tu lar,hana dgr jugak pasal benda ni,dh kecoh 1 Malaysia kononnya Ahmad Dhani yg akan menjadi pengetua AF9,and bayaran tg akan dia dpt RM1 Juta,itulah ape yg hana dgr,huisshhhh,snang2 jer buit duit kt sini,:-) follow u,follow me to k~_~

fadhdeela said...

makk aiiii rm1juta!!!nie dah kes melampau nie!! xptt tol la diaorg nie..
thanks follow blog nie..i will follow u back :)

Catdy Khadijah said...

Hai... Kite pun ade dgr2 cam tu gak... Tp, tak setuju laa kalau dia jd pengetua... Dah xde org Malaysia ke nk jd pengetua... kasi laa pengetua wanita plak... bekenaan gaji RM1juta tu, itu xde plak dgr...but, kalau betul.. itu adalah duit penghantar SMS AFUNDI...

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review