Monday, March 21, 2011

Pakai bj Seksi nak nmpk kelainan??

Posted by FadhDeela at 10:05 AM
Reactions: 
pg2 isnin nie biasa la dlm keadaan sentimental lg..otak pun di awang-awangan lg..hahahaha mmg kebiasaan aku kalo buhsan2 sure aku bukak beautifulnara..abg nara mmg akan bg aku keceriaan la..hihi td masa baca beautifulnara aku ada terbaca pasal irma..skrg nie dia dah pakai tudung!!!!! serius cun abis...melepas la farid kamil..hahahaha ramai la cik abg kat luar sana nak usha si irma nie..
aku bkn setakat nak cite pasal irma pakai tudung tp aku nak cite pasal artis sorg nie nak wat kelainan ngan pakai bj seksi g majlis....WTH la minah nie..agak2 la..korang kenal MIERA LIYANA?? xde la glamor mana minah nie..ko pakai bj mcm nak terkuar sgala2nyer..ish2...kalo nak kelainan tu pakai la tudung mcm irma..sweet jer..sejuk mata nak tgkk dia!!! aku mmg minat dia nie..lg2 dlm cite awan dania..comey giler! huhu harap2 miera leh pikir secara org dewasaa..tgk pic nie...perbezaan 2 wanita!!! Thanks abg nara..cilok gmbo abg nara..
bra pun terkeluar!! ape la!

16 comments:

saya_arief said...

yang gamba 2nd tu nak lekas femes.

ardinihumaira said...

eyyy geli tengok minah ni muda2 dah nak terjeluak sana sini

apezs shah said...

salam

perghhh biar betull minah tu..
kan dah jadi isu nanti..

nad said...

perghh...hodoh btol nampak sticker ...orang lain pakai gak seksi..tapi takdela camni goper....wat malu jer....hahahahahahaaa

fadhdeela said...

saya_arief: tau xpe..bajet jer..dah la org xkenal dia sape..hihi

fadhdeela said...

ardinihumaira: tau xpe..nak seksi xsemestinyer tunjuk sana sini

fadhdeela said...

apezs shah: wsalam..mmg dah jadi isu pun..huhu

fadhdeela said...

nad: tau xpe..tgk mcm nad xde pun tunjuk sana sini tetap seksi hahahhahhahaahhaha :P

Gen Fujita said...

Oh, Irma, kawin la dengan aku. lol

Fairus Bin Mamat said...

GILAA ARRR..

deeya said...

irma memang menawan .. tp yang miera tuh ta kenal pun . seksi bukan nampak kelainan tapi seksi nampak benda laen .. macam tu ker cara nak top . pelik betol !

fadhdeela said...

Gen Fujita: ape lg masuk la meminang..hahahaha :P

fadhdeela said...

Fairus Bin Mamat: teruk minah nie!!

fadhdeela said...

deeya: agak la..xkenal pun minah nie..huhuhu

ShaZa's said...

bra ape nye dila..klu dah jernihhh blh nmpk segalanya gekk..xder maknanya..
Statement yg minah tu bg..bodohh bangang. Weii, apsal minah ni tak kena gam mcm FAizal tahir kena dl...soooo very da unfair kan kan kan...
To irma...verrrry da sweet da pki tudung nie, bertmbh lawa uu..

fadhdeela said...

kak sha: tah la kak biasa la diaorg nie..masing2 smuanyer mengelabahhhhh!! menyampah giler pakaian mcm nie..kalo ko tu bkn islam xpe la jugakkk

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review