Saturday, March 26, 2011

Mari melawat Kambing...

Posted by FadhDeela at 1:09 PM
Reactions: 
Ohhh...kammbinnggg!!!

Last week aku blk kg sempat jugak melawat kambing2 famili aku..huhuhu syok jugak bermain2 ngan kambing nie..anak2 buah aku suka giler g kandang kambing...aku duk bwh jer ngeri aku tgk kambing2 tu...hahahahahahha jgn slh paham k..aku bkn takut tp ngeri jer kikikiki mak upah pakcik aku untuk jaga kambing2 tu..dah besar2 dah dia..hihi
syok g kandang kambing nie tp paling xbest bau taik kambinggg..aduh makkkk sebal hidung aku kena bau2an yg menyusuk kalbu nie..hilang bau perfume aku..

muka aku xleh blah bau busukk!!!

Kambing nie jemput kami naikk!!

Aqif dan abg ipar aku!! *syoknyer adik minum airr..penat erkk

tunggang kambing...suka giler dia!!

Dia xnak turun dahhh..

2 comments:

Ibnushukran said...

uiihh.. tokan kambing.. kaya 2.. hehe

Cik Aish said...

uih..kambing..err..comel..tapi takut la nak dekat.haha

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review