CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, March 14, 2011

Lelaki ke Perempuan nie??

ace korang try teka laki ke pompan nie???hahahahahaha comeyyy kan..kann mcm auntie dia hihi...meh teka cepaattttt..hahahaha jahat aku nie... of course la LELAKI!!! Nama: RAJA MUHAMAD AQIF DANIAL... comeykann..ada lagi gambo2 comey dia..ace try tgk kat SINI

4 comments:

aLieF si Muncung ManiS said...

kenapa muka mcm pompuan?? alief tak caye ni..nak check ehem2 dia...buktikan dia ni laki2..hahaha..gurau je..mesti auntie dia yg paksa dia pakai tudung ni kan??haha

Adzriel AB said...

mcm baby arif akak gak le.. ada gambarnya yg kakaknya pakaikan tudung. comel je budak kecik ni.

fadhdeela said...

alief: laki la..hihi nnt deela wat entry pasal dia punye tutt erk hahahahahahahahahaha laki la dia sopan tu yg nampak mcm pmpn!! tu dah semestinyer sbb auntie dia suka kaco dia :P

fadhdeela said...

kak liza: tu la pasal kak..bdk2 kecik nie semua nyer comey2..geram jer!! deela kadang2 geget jer :P