Thursday, March 24, 2011

Kesian CT Nurhaliza...

Posted by FadhDeela at 12:29 PM
Reactions: 
Aku bukak beautiful nara..terbaca ape abg nara tulis..terkejut jugak pasal nie..aku ada tgk sikit2 rancangan tu tp xtgk abis so xtau la pasal kes nie..so aku ambik petikan dr abg nara..kalo korang nak full leh usha blog abg nara!!

Abang nara, saya peminat setia abg. Tapi kali ni 1st saya komen sebab saya peminat setia Siti, sangat terkilan dengan RTM. Sekarang ini tengah LIVE pertandingan akhir ADIK2 ku. Sejurus selepas pengerusi majlis mengumumkan Siti akan buat persembahan, tiba2 mic tidak di off kan dan terdapat suara perempuan bercakap "Ni mesti xbertudung lagi”. Sangat jelas dan nyata sehingga Dato Siti yg naik pentas selepas tu (sangat sopan bertudung penuh sopan) terkaget. Di sebabkan keprofesionalan Dato Siti die dapat teruskan persembahan. Saya satu family terkejut maca mana rancangan RTM live dengan kehardiran VIP(Rosmah) boleh jadi begini. Mungkin di sebabkan rancangan ni tidak seHIT Raja Lawak Akhir, mungkin hal ini akan dilupakan. Tetapi saya di sini meminta RTM memohon maaf terhadap kejadian ini.

sape la yang x professional nie?? cian siti..check dulu keadaan sblm ckp...aku rasa la sure minahh tu rasa bersalah giler sbb ct kuar ngan gaya yg cukup manissss bertudung litup..sgt wajar pihak RTM mintak maaf ngan dato siti sbb bnda nie dah menjatuhkan nama baik dia..paling2 terbaikk minah yg bercakap tu sndiri yg dtg mintak maaf ngan siti...mcm2 hal!! nie gambar masa majlis yg menjadi kontroversi tu..lawa jer ct mcm nie!

20 comments:

Cik Aish said...

pergh yeke...emm rtm la yg salah. masalah teknikal byk sgt..bru handle prgoram mcm tu. lum lg handle anugerah2 lain yg leg berprestij..ish.sian kakak ku. ecei

pena rozie said...

Pengacara tu lupe ingatan sekejap kot. hi..hi.hi... Maklum la org blh jadi pengacara majlis. Rase la diri tu glamour gitu...

Fairus Bin Mamat said...

SAYA TENGOK RANCANGAN NI.. MEMANG ADA SUARA KELUAR DARI MIC PASAL NI.. TAPI SAYA PERASAN PERKATAAN "TUDUNG" JE..

Naddia said...

muke siti nie cam mirip muke sy la..haha

MiYOKO SuKi said...

ye ke...siannye kt Dato CT...

Tam said...

hik hik,a a sekali tgok muka nadia cam siti la,tapi nadia cantik sikit,siti cantik banyak hu hu..

gadis kepastian said...

yekew...huhu gk xtgk tv jd xtaw semua 2..p cantik la ct skunk nie

Adzriel AB said...

saper la yg tak tutup mic tu..

Ifti Larina said...

semoga siti dberi hidayah oleh Allah utk brtdung penuh

fadhdeela said...

Cik Aish: tu la psal..tah ape2 tah RTM nie..

sahromnasrudin said...

siti tetap yg terbaik..dialah penyanyi wanita terbaik yang malaysia pernah miliki

fadhdeela said...

pena rozie: xptt mulut tu celupar sgttt

fadhdeela said...

Fairus Bin Mamat: ish2 xtgk lak smpai abis rancangan tu..ampeh tol ler

fadhdeela said...

Naddia: alamakkk ada org perasaann la :P hiihi

fadhdeela said...

MiYOKO SuKi: tu la pasal..ciann dia kannn

fadhdeela said...

Tam: ada org sokong la nadia..so mmg ada la rupa mcm tu :P

fadhdeela said...

gadis kepastian: ct mmg canttekkk yg amatt!!

fadhdeela said...

kak liza: tu la pasal..tah la kak

fadhdeela said...

kak liza: tu la pasal..tah la kak

fadhdeela said...

Ifti Larina: harap2 la

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review