Sunday, March 13, 2011

Gambar Dato Siti Nurhaliza..canteknyer dia!!

Posted by FadhDeela at 12:38 PM
Reactions: 
Meh kita layan gambar2 Dato Siti ngan keluarga masa majlis perkahwinan adik lelaki dia!! adik dia yg handsome tu dah kawen..huhu Cantak sgt siti nie..sweet jer muka dia..geram giler tgkkk..cayangg Dato Siti..aku minat giler ngan dia nie!!

Thanks kat Beautifulnara & Forum.com!!! cantak gambar2 nie!






15 comments:

zOeY zAu YaH said...

adik2 dia pun pakat dah kawen..ank sedara dia yg ppuan tu mesti ikut muka dgn saeda..sweet jek

Zue Cancer said...

ct ni mmg cantik plus comel...tapi kalo pakai tudong lagi comel...

cf-ipm said...

tahniah ..

ardinihumaira said...

semoga tok ti cecepat dapat baby amin
;)

mizzura said...

siti memang comel..tak taulah anak die nanti rupa camner.. :-)

fadhdeela said...

zOeY zAu YaH: cantek2 kan adik beradik dia..

fadhdeela said...

zue: tu la pasal..pakai tudung btol2 comey tol

fadhdeela said...

ardinihumaira: anak dia nnt sure comey!

fadhdeela said...

mizzura: anak dia nnt comey punye la :p

tat!n said...

santek kn die,suke die jgk.hoho.

fadhdeela said...

tat!n: kan kan kan!! dia sangat cantekkk

Ct Arina said...

die hard fan tok t mcm saye! hihi^^

fadhdeela said...

Ct Arina: sgt meminati!! :P

poyaty said...

kita baru je lalu kat dewan adik dia kawen ni. banner dia pon masih ada lagi. hehe. siti santeeek sgt :)

fadhdeela said...

poyaty: yeke??syg nak tanggalkan kot hihi

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review