Tuesday, March 22, 2011

Budak - budak zaman skrg!!

Posted by FadhDeela at 9:49 PM
Reactions: 
peh hangin giler aku ngan bdk2 nie..td masa aku br blk keje ada la bdk2 main kat bwh umah aku nie punye la bising xyah ingt la...aku xde la kisah sgt biasa la bdk2 kalo bmain tp wat aku terperanjat giler ada bdk pmpn nie mencarutttt terbaikk la yobbb..luar dalam mak org punye dia sebuttnyer..dah mencarut2 tu aku pandang la bdk nie ngan muka pelikkkk pastu leh lak dia ckp ngan aku "akak pandang saya kenapa???? sy ada ckp ngan akak ke?"
OhhhMaaaKoo!!!! betapa kurang ajar nyer bdk nie..kalo adik aku dah lama kena penampar sulong aku nie..umur baru sthn jagung sek pun xbape nak tinggi lagi ada hati nak kurang ajar ngan aku..wat panas hati jer bdk nie...aku dah la penat ngan jem td..SENGAL!!!
geram aku ngan bdk nie...sabooo jer la weiii kang mrh lbh2 anak org..xpasal mak ayah dia saman aku..zaman skrg nie mana leh salah sikit..sikit2 nak saman sikit2 report polis...tu sbb bdk2 skrg menjadi2 perangai dia...aku berdoa sgt anak aku nnt dpt didikan spenuhnyer!!

6 comments:

velasrizal said...

mmg mengada bdk zmn skrg ni

Liverpool, Chelsea VS Malaysia Siri Jelajah Asia Julai 2011

CinderLaLa said...

budak2 sekarang dah terlebih advance kan sis.. budak2 skola rendah dah pandai citer pasal seks....terbaekkk... Risau dengan dunia skrg nih..patut laa macam2 kes yg timbul..

Fairus Bin Mamat said...

KENA NASIHAT BEBAIK BUDAK2 TU.. MEREKA TIME MACAM NI LAH KUAT IKUT APA YANG ORANG CAKAP..

fadhdeela said...

velasrizal: tah la dengar pun ngeri huhu mcm2 dak2 nie

fadhdeela said...

CinderLaLa: tau xpe..kwn sis cikgu kat penang tau..dia kata bdk2 dia teruk sgt..berani mencuba bdk2 nie

fadhdeela said...

Fairus Bin Mamat: parents dia yg pttnyer nasihatkan..kita nasihat kita blk yg kena..

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review