Monday, March 14, 2011

Black Swan!

Posted by FadhDeela at 1:14 AM
Reactions: 
tadi aku kuar la nak rilek2 pas btungkus lumus wat keje..selasa nie kembali bz blk sbb dah start training..so ajak la mbr aku kuar tgk wayang..movie kitaorg mlm nie BLACK SWAN!! xpernah lak aku tau pasal cite nie..promosi xde kot pasal cite nie..kwn aku nak tgk sgt so aku layan kan jer..cite dia bole la thn tp aku kena pikir nape smpai jadi mcm tu..berat jugak la cite dia!! tp paling aku xleh terima cite dia lucaaaahhh gilosss weii!!! malu lak tgk sbb sblh aku lelakiii..wooo mmg lucah abis la..shy2 cat aku tgk cite nie..so td aku gugels nak cr pasal cite nie...jumpe la versi omputih punye..so layann kan jer la...kalo ada yg xphm ambik kamus erkkk..improve ur english hahahahahahhaa poyoooss!!

Sinopsis:

BLACK SWAN follows the story of Nina (Portman), a ballerina in a New York City ballet company whose life, like all those in her profession, is completely consumed with dance. She lives with her retired ballerina mother Erica (Barbara Hershey) who zealously supports her daughter’s professional ambition. When artistic director Thomas Leroy (Vincent Cassel) decides to replace prima ballerina Beth MacIntyre (Winona Ryder) for the opening production of their new season, Swan Lake, Nina is his first choice. But Nina has competition: a new dancer, Lily (Kunis), who impresses Leroy as well. Swan Lake requires a dancer who can play both the White Swan with innocence and grace, and the Black Swan, who represents guile and sensuality. Nina fits the White Swan role perfectly but Lily is the personification of the Black Swan. As the two young dancers expand their rivalry into a twisted friendship, Nina begins to get more in touch with her dark side with a recklessness that threatens to destroy her.

okla aku tafsirkan sikit cite nie..:

kisah pasal penari ballet (nina) yg dpt tawaran utama dlm pementasan company yg dia keje..kira sape dpt watak tu kira dia diva la.so terlalu taksub ngan watak tu dia mcm menganggap ada org nak cederekan dia n rosakkan dia supaya ari pementasan dia xleh menari..dia ada pesaing nama lily..tang nie aku xphm..dia wat hubungan terlarang ngan lily nie tp keesokannyer bile dia bgn and jumpe lily tp lily tu kata dia xtido pun umah nina nie..so dia main ngan sape??
hahahahhahahahaha aku pun kompius..maybe jelmaan black swan!! ada sesuatu yg merasuk dia..hahahhahahahahaha complicated kannn??? korang g tgk sndiri la kalo nak tau sepenuhnyer! aku ngan kwn aku pun xphmmm cite nie..huhuhu

12 comments:

fatin hanani said...

wahhh mcm menarik hehehe
tp dri apa yang diceritakan..mesti cerita ni sedkt cnfuse kan hehehe

deeya said...

bunyik mcam menarik .. umur 23 tahun leh tngok x ?? bhahaha !

fadhdeela said...

Fatin: menarik tp pening kpala tgk cite tu..kena pikirr

fadhdeela said...

deeya: bole2 tp kalo malu jgn slhkan kita erk :P

apezs shah said...

salam

haha. mmg komplicated la.
xfahm gak ni.. dah ditayangkan ke?


*Wah mcmtu ke? wow
awesome.. bagus2.. satu prinsip yg bagus hehe...:)

wida said...

kalau ada adegan 18sxxx..kena pikir 2-3 kali b4 nak tgk.huhu

sahromnasrudin said...

terima kasih atas sinopsis ini...dari cerita awak ini, ia pasti menarik kan

mummysyafie said...

owh..tak taw pun ada citer ni kat panggung. mesti kurang promosi kot..

kalau free bleh gak tengok nanti

fadhdeela said...

apezs shah: tayang dah...dah g tgk pun ahad ari tu

fadhdeela said...

wida: nape malu erk..deela pun tutup mata masa tgk part tu..hahahaha segann

fadhdeela said...

sahromnasrudin: menarik tp complicated la cite dia

fadhdeela said...

mummysyafie: mungkin la..deela pun xtau masa kawan bgtau nak tgk cite nie

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review