Wednesday, March 16, 2011

Atuk borek Cucu rintikkk!!

Posted by FadhDeela at 12:35 PM
Reactions: 
hahahahahaha selalu dengar peribahasa Bapak Borek Anak Rintik tp aku nak tukar sikit Atuk Borek Cucu Rintik hihi korang nak tau sbb ape???hahahahhaahhaahaaahahah meh tgk pic nie...















tgk rambut ayah aku ngan anak buah aku...sama kannnnnnnn XDE RAMBUTT!! hahahahaha..yg xleh blah bile anak buah aku mempersoalkan:

Afif: Atuk nape adik haziq xde rambut
Atuk: adik haziq xde rambut sbb dia botakk
Afif: nape dia botak??
Atuk: sbb dia kecik lg rambut xtumbuh sgt
Afif: tp kenapa atuk pun botak atuk bkn kecik lg atuk dah besarrrr!!
Atuk: byk lak tnye afif nie... *haru bapak aku xtau nak jawab ape??*
Afif: Atuk ngan adik haziq BOTAKKKKK xde rambutt!! hahahahahahahahahah Nekkk atuk botakk

moral of the story: tu la ayahh jgn ajar dia perkataan botakkk..kan dia dah panggil ayah ATUK BOTAKKKK!! hahahahahahahahahahaahah...bapak aku nie kalo rambut dah kurang tu xnak ngaku...hihi :P

4 comments:

apezs shah said...

salam

haha bukan ada ke rambut bapak nya tu haha..

fadhdeela said...

apezs:

wsalam,

ada tp kuranggg hahahahaha!!

ardinihumaira said...

:) comelnyee

fadhdeela said...

ardinihumaira:sape yg comey atuk ke cucu :P

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review