Tuesday, March 15, 2011

Amy Search pengetua AF 9??

Posted by FadhDeela at 11:57 AM
Reactions: 
terbaru aku dengar AMY SEARCH lak lagi pengetua AF9...setelah mendapat tentangan hebat dr rakyat malaysia pihak astro xjadi ambik Ahmad Dhani jadi pengetua AF9..so astro ambik keputusan nak ambik amy search lakk jadi pengetua!! tol ke??hihi aku pun xtau btol x cite nie..kalo btol aku sokong 100%!!!!!!!!! suka sore amy searchh mantop tertarik ko mmg debomb la..
pengacara dah confirm PAK NIL!!! kira paknil wat come back la nie..i like..hidup AF kalo paknil jd pengacara..AC Mizal ok la dia jd pengacara tp kadang2 dia suka wat lawak yg xberapa nak kelakar..hihihi
aku dah xlayan sgt AF nie..tah la dah buhsan kot sama jerr xde yg superb pun..dulu masa AF 1, 2, & 3 mmg aku layan giler punye..kita tgk yg af9 nie ok ke x..kalo ok leh la layann

8 comments:

Fairus Bin Mamat said...

pppheeeewwwiiittt...

apezs shah said...

salam

biar betik ni.
amy search ke jadi pengetua..
yeaaa kite lihat..
paknil dia mmg de best..
pasti ok punyakan AF 9 ni nanti.
nak tgk tp xmampooo..:)

fadhdeela said...

fairuzz: wittt..wiittt!!

fadhdeela said...

apezs: xtau la deela btol ke x..nak wat entry nie pun sbb kawan2 opis duk berckp jer td :P

AZRUL AZMI said...

bagus la kalu amy search jadi pengetua... tak sabar rasanya nak tgk... harap la budak2 AF kali ni lebih berfikiran matang... dan serius dalam bidang nyanyian ni.. kalu kita hitung dari AF 1 hingga AF8, berapa orang sangat la yang memang jadi penyanyi... AF8 tu pun walau dapat lagu satu sorang pun tak ke mana jugak...

mummysyafie said...

daripada amik ahmadh dhani baik amik artis tempatan. tapi tak sabar nak tunggu pak nil beraksi di pentas AF lagi..

fadhdeela said...

Azrul: amy terbaikk kot..mmg suka giler la kalo dia jd pengetua af 9

fadhdeela said...

mummysyafie: huhu tu la pasal..suka pak nil mengacara!!

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review