Tuesday, March 15, 2011

Aku Masih Dara!!!

Posted by FadhDeela at 11:13 PM
Reactions: 
AKU MASIH DARA!!! aku ngah layan cite Aku Masih Dara...ermm cite dia sesuai utk sape2 yg hanya pentingkan hiburan dan kesenangan di dunia nie..ada ke org2 mcm dlm cite nie kat malaysia nie..rasanyer ada tp bile tgk2 cite nie rasa takut lak bile ada org2 mcm nie kat malaysia negara islam nie..aku nie bkn la baik sgt tp xde la smpai nak kutuk ajaran islam..!!

agaknyer pelakon2 dlm cite nie dah wat taubat nasuhah ke??? sgala dialog diaorg ngeri aku dengar..kutuk islam hina islam kata mcm2..seingt aku la masa sek dulu ustazah aku ada ckp kalo blakon watak seorg yg sesat lepas abis blakon diaorg kena wat taubat sbb ape2 dialog diaorg tu dah mcm dunia sbnr..sama jugak kalo laki bini blakon then jln cite dia kena bcerai si suami lafazkan talak so terjatuh la talak tu walaupun blakon..btol ke smua tu??

ada sesiapa leh jelaskan x pasal isu nie??aku akan try cari info mengenai perkara nie..wallahualam..

22 comments:

ardinihumaira said...

a ah dni pon terfikir juga

kiera'sakura said...

owh mcm tue.. nasib baek ira bkn pelakon.. tkutnye...

fadhdeela said...

ardinihumaira: nnt deela try cr kepastian k :P

fadhdeela said...

kiera'sakura:menakutkan jadi pelakon..huhu

apezs shah said...

salam.

derang dah taubat.
tapi xtaula sekejap ke lama haha..

ct amanina said...

senang cerita..x yah jadi pelakon..huhu

Fadzli Amir said...

Teruk sangat ke dia punya dialog..?? sebab tak rasa teringin nak tengok buat masa ni....diorang kena taubat, sekali ngan pengarah, penulis skrip, dan semua yg bersubahat sama...

Penggali (OM) said...

katenye kalo berlakon mmg kene bertaubat la lps tu, huhu.. jdi pengajarannye, jadi penyanyi, heheh

akuanakpahang said...

Moralnya hidup ini kalau tak tau halal haram mmg punah :(

relevan said...

Saya masih teruna ..haha!

Fairus Bin Mamat said...

TAK DAPAT NAK JELASKANNYA.. MINTALAH PENDAPAT DARI USTAZ ATAU USTAZAH YANG MAHIR DALAM BIDANG NI..

fadhdeela said...

apezs shah:

wsalam,

yeke apezs??hihi :P

fadhdeela said...

ct amanina: masing2 xpikir smua tu

fadhdeela said...

Fadzli Amir: bole tahan la..try la tgk leh mengucap pjg..hina islam..kutuk islamm mcm2 la..mempersendakannn

fadhdeela said...

Penggali (OM) : penyanyi pun dosa sbb jual sore..aduhh mcm mana tu :P

fadhdeela said...

akuanakpahang : btol tu...!!

fadhdeela said...

relevan: yeke??ihihi ssh nak approve tu :P

fadhdeela said...

Fairus Bin Mamat: tu la nak blk kg jumpe ustazah kat kg..kat sini xtau nak rujuk pada sape

MiSs F.A said...

supposely org yg melakonkan tu pun kena turut berubah jd yg lebih baik..

syana mizwateva said...

my ustazah pon pnh ckp bnda yg sama...tp yg sal laki bini 2 jela..lau time blakon cerai..diorang di kira betol2 cerai..tp wallahualam...

fadhdeela said...

MiSs F.A:tah la depa nie..huhuhu

fadhdeela said...

syana mizwateva:rasanyer masa sek dulu blajo bnda nie..

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review