Friday, March 25, 2011

Abang..isteri mu CURANG!!!

Posted by FadhDeela at 5:31 PM
Reactions: 
aku nak kongsi pengalaman pasal org dikeliling aku yg curang..hahahaha jahat giler aku nie nak cite pasal umah tangga org..aku wat entry nie bkn sbb nak aibkan org tp nak bg pengajaran pada korang smua..td aku ada baca 1 blog nie menceritakan pasal jiran dia (si isteri) yg curang pada suaminyer...
kenapa si isteri nak curang pada suami dia coz suami sorg yg baik, bertanggungjawab & penyayang! mcm2 hal skrg nie..ada jugak yg boleh wat scandal sesama opis mate..sorg isteri org sorg lg suami org..ape perasan suami dia kalo si suami dpt tau isterinyer blaku curang di belakang dia..sedihh kan????
dlm blog tu lg ada mention pasal si isteri telah mengugurkan kandungan nyer yg dah usia 2bln..anak kembar lg..ya allahhh smpai hati si isteri wat perbuatan terkutuk tu..siapa yg perlu di salahkan..si suami atau pun si isteri???
aku nak ckp lebih2 pasal bnda nie pun xberani sbb aku xalami lg alam perkahwinan nie..bg pendapat aku kalo berlaku ape2 dlm umah tangga pun berbincang la..terus terang suami isteri..jgn la smpai mlakukan laku curang di luar sana..betapa berdosa besarnyer kamu bile menduakan suami!!!!
korang baca la blog yg aku sempat usha nie.. Isteri Curang 1 & Isteri Curang 2

8 comments:

Wan Hafisah Collection's said...

ish, blog i kah itu?

hehehhe..
anyway, bila u dh kwin, u will know how the real marriage life. sometime kita nmpk org dh kwin ni ok, tp apa yg tak nmpk??

fuhfuhh..tarik nafas pjg2 dikk...

heehhehe..

y not u bca yg ini?

http://akusertajiwabisnesku.blogspot.com/2011/03/hidup-pengajaran.html

IxoR@ said...

uisshhh... tengOk gambar entri ni pun, risau....

:D

Adzriel AB said...

pergh..tak tahan tengok gambor tu. melampau..ha..ha..

shams said...

kak fad ras tak salah akak nak suarakan pendapat..
tak perlu tuk menjadi baik dulu untuk menyeru ke arah kebaikan....
so..tak perlu la kita nak tgu masa yang sesuai tuk berikan pendapat atau nasihat....
tu org la yang pesan kat saya dulu..
sekadar pendapat...

fadhdeela said...

Wan Hafisah Collection's: hihi tah la kak..kadang2 takut lak nak kawen hihi :P slalu dengar org kata laki nie b4 kawen bkn main lg pas kawen lain dah perangai dia..huhuhu

fadhdeela said...

IxoR@: gambar tu gimik jer :P

fadhdeela said...

kak liza: over kan kalo mcm tu..tah la dunia skrg nie mcm2..

fadhdeela said...

shams: hihi tul tu tp kadang2 nie org xphm ape yg kita nak smpaikan..nnt dia kata kita lebih la tp kita sndiri xbtol..hihi

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review