Tuesday, March 29, 2011

12 Pelajar AF 9

Posted by FadhDeela at 10:29 PM
Reactions: 
ada lg af nie..aku ingt dah bkubur..huhu ada lagi ke peminat af nie?? ada ke xda ke kita tunggu 2 april 2011 (sabtu nie) astro RIA pukul 9pm aku nak tgk Tirai AF nie pun sbb nak tau sape pengetua AF9 nie...katanyer maybe Amy Search..harap2 la!! nie nama2 peserta af9:

1. Ahmad Afif Tirmizie (Afif), 25, Selangor *anak buah aku!! hihi*
2. Mohamad Amirullah Jahari (Amir), 19 Sarawak
3. Mohamad Azri Abdullah (Azri), 24, Selangor
4. Khairul Najmuddin Abu Samah (Erul), 20, Kuala Lumpur
5. Nur Khaidir Muhd (Kay), 22, Kuala Lumpur
6.Fahrur Raqib Abdul Majid (Raqib), 21, Melaka *org kampung*
7. Nur Suhada Jebat (Aida), 19, Melaka *org kampung*
8. Nur Atiqah Shariffudin (Eka), 22, Kuala Lumpur
9. Zulaika Zahari (Laika), 22, Selangor
10. Lenaber Haidir (Lena), 21, Sabah
11. Roshammizah Rosli (Miza), 28, Selangor
12. Queennera Francine Francis (Nera), 19, Sabah

Cikgu2 dia lakkk..

1. Adlin Aman Ramli – guru seni persembahan
2. Ning Baizura – guru vokal persembahan
3. Fatimah Abu Bakar – kaunselor motivasi dan guru bahasa Inggeris
4. Syafizawati Sharif (Cikgu Syafi) – guru vokal teknikal
5. A. Aris A. Kadir – guru tarian

2 comments:

saya YANA said...

tak setuju Adlin jadi guru lakon.. dia patut jadi pengkitik je.. mesti Yana rindu... hhahaha..

fadhdeela said...

yana: tu la selama nie dia duk kritik jer kan hihi rasakan :P

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review