Wednesday, February 9, 2011

Tiada Aku Mengerti

Posted by FadhDeela at 12:08 AM
Reactions: 
entry aku b4 tido ari nie...jeng..jeng..jengg!! TIADA AKU MENGERTI...aku mula suka lagu nie pas aku tgk cite Kasih Zahra..pengorbanan yang kita lakukan tp org xhargainyer!!! best lirik dia..
alamak asal aku jiwang mlm nie..xpe kan kalo layan jiwang skali skala...hahahahahaha
jom layann!!
Kau kata kau kan cinta
Tiada lain dari aku
Hinggaku terpedaya dalam arus cinta
Kini rela bersama
Tiada pernah kau menghargai
Ku ditinggal sendiri tanpa jawapan pasti
Mengapa kau siakan cinta yang suci
Tanpa pertimbangan aku kau lupakan
Bagi kau ku tak bererti
Inikah balasan yang harus kuterima
Kasih sayang yang kucurahkan
Sayang, mengapa begini
Apa lagi yang kau cari
Tidak aku mengerti
Tegar dirimu permainkan cintaku
Takkan kulupa riwayat cinta kita
Biarpun pahit ku pasrah
Inikah balasan yang harus kuterima
Oh jangan
Sayang, mengapa begini
Apa lagi yang kau cari
Tidak aku mengerti
Tegar dirimu permainkan cintaku
Sungguhku tak mengerti


10 comments:

aLieF si Muncung ManiS said...

jiwang nya awk selipar toilet..hehehe..

Dark Half said...

x follow pun drama tu
sedap juga lagu (:

Zue Cancer said...

deela mane tau ni?ump...ntah sy terase hati sgt kot ngan dia...takpe sy tak publish komen awak huhu

fadhdeela said...

alief: jiwang sekali skali jer..hihi :D

fadhdeela said...

dark half: best jugak cite tu..best kan??lirik dia pun best!

fadhdeela said...

zue: btol ke??hihi agak dah..cr dia ckp pun tau :D xpe wat xtau jer ngan dia tu..biar jer! jgn layan ape dia ckp..

apezs shah said...

salam

fadhdeela wah jiwang dan wat saya tambah sedih ni hehe...

*thanks apezs harapkan mcmtu...

Hafriz el-Muhammady said...

amboi3! ^_^

fadhdeela said...

apezs:

wsalam..bkn slalu pun nak jiwang apezs..hihi jgn sedih2 k :)

fadhdeela said...

hafriz: hihi suka x lagu tu?

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review