Wednesday, February 23, 2011

Siap sudah masjid Dato K dan Dato Siti..

Posted by FadhDeela at 10:00 AM
Reactions: 
Alhamdulillah..siap dah masjid Dato K ngan Siti..nama masjid tu MASJID AL-KHALIDIAH..bgs la amal mulia diaorg..alhamdulillah kekayaan mereka dapat mereka kongsikan bersama2 org2 muslim..byk pahalanyer mendirikan masjid nie..cuma 1 jer impian mereka xtertunai lg..menimbang cahaya mata..Insyallah berkat kesabaran Dato K & Siti akan tertunai jugak nnt..
aku pelik ngan masyarakat skrg nie..org wat amal pun ada yg pertikaikan..korang leh baca komen2 kat Beautifulnara..credit to Beautifulnara!! kelakar lak aku baca komen2 diaorg..org tu wat amal seikhlas hati tp korang kata dia macam2..xpe yg penting niat Dato K & Siti biar la ALLAH saje yg nilai..kita hanya bole berdoa sedekah mereka biar la seikhlas hati..Tahniah buat Siti Nurhaliza & Suami!!

Siti xpernah lupa pada mak ayah dia..alhamdulillah!!!

comey siti pakai tudung litup mcm nie..sweet jer!!

6 comments:

zati embong said...

A ah sweet je kalau dato siti terus pakai tudung litup macam tu.

apezs shah said...

betol2.. setuju sgt.. tetutup semua comeh asenya.. Tahniah utk Dato Ct dan suaminya atas amalan mcmni..

Joey said...

bagiuh la wat masjid..banyak pahala dpt..mmg chomel dia pkai tudung..

fadhdeela said...

zati: smua org ckp ct sweet pakai tudung btol2 mcm nie..doakan yg terbaik tok dia.. :)

fadhdeela said...

apezs: smua org setuju..insyallah 1 masa nnt pasti dia pakai tudung betul2 :P

fadhdeela said...

joey: semoga ct slalu wat amal lagi hihi

 

Selipar_Toilet Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review